C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tendus dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] et à ses disners, quant haulx princes y estoient, et meismement aux festes solemnelz, l'assiette des tables, l'ordenance, les nobles paremens d'or et de soye ouvrez de haulte lice, qui tendus estoient par ces parois et ces riches chambres, de veloux brodées de grosses perles, d'or et de soye, de plusieurs estranges devises, les aournemens de partout, ces draps d'or tendus, pavillons et cielx sus ces haulz dois et chaieres cortinés, la vaisselle d'or et d'argent grant et pesant de toutes façons, en quoy l'en estoit servi par ces tables, les grans dreçoieurs couvers de flacons d'or, coupes et goubelles et autre vaisselle d'or à pierrerie, ses beaulz mez et entremez, vins, viandes delicieuses à grant largece, et court planiere, à toutes gens certes pontifical chose estoit à veoir, et tant y estoit l'ordenance belle que, nonobstant y eust grant quantité de gent, siy estoit remedié que la presse n'y nuisoit ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 86)
[2] et à ses disners, quant haulx princes y estoient, et meismement aux festes solemnelz, l'assiette des tables, l'ordenance, les nobles paremens d'or et de soye ouvrez de haulte lice, qui tendus estoient par ces parois et ces riches chambres, de veloux brodées de grosses perles, d'or et de soye, de plusieurs estranges devises, les aournemens de partout, ces draps d'or tendus, pavillons et cielx sus ces haulz dois et chaieres cortinés, la vaisselle d'or et d'argent grant et pesant de toutes façons, en quoy l'en estoit servi par ces tables, les grans dreçoieurs couvers de flacons d'or, coupes et goubelles et autre vaisselle d'or à pierrerie, ses beaulz mez et entremez, vins, viandes delicieuses à grant largece, et court planiere, à toutes gens certes pontifical chose estoit à veoir, et tant y estoit l'ordenance belle que, nonobstant y eust grant quantité de gent, siy estoit remedié que la presse n'y nuisoit ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 86)
[3] si ala le roy ouir vespres en la Sainte-Chappelle, où il avoit .II. oratoires tendus, un à destre pour leroy, l'autre à senestre pour le filz de l'Empereur, et fist le servise l'arcevesque de Reins ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 107)
[4] Or oy la declaracion: " Les coulz orent moult estendus Et de leurs yeulx les las tendus Et les piez a aler par gré. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 193)
[5] Laquel chose advient po souvent, Car, tout aussi comme le ventDemaine la nave en la mer Par fortune et la fait tumer, Fendre ou ferir a une roche, Ou qu'elle a une isle s'acroche, Ou se trebuche par les flos, Pour ce que les ais sont desclos Tant que l'eaue a dedanz entrée Et qu'elle ne puet estre ancrée, Que li mas est frains et fendus Et li voiles qui fut tendus Est desroups, ne ly marinier N'ont salut fors que de noier, Et couvient que la nef affonde, Aussi li homme de ce monde Seculer, qui en telz flos sont Et en tel mer, plus de maulx ont, Et sont en peril plus doubtable Que ceuls qui ont moustier et table, C'est a dire la vie active Et aussi la contemplative: L'active pran par le mangier, La contemplant par le moustier. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 246)
[6] Et fut telle diligence faicte par tous les maistres de l'artillerie, que toute la dicte artillerie estoit environ huit heurers du matin au dict camp ou estoit les tentes et pavillons tendus ainsi qu'il appartient en tel cas. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 290)
[7] Et la furent tendussus les camps tentes, trefs, aucubes et pavillons et toutes manieres de logeis, et se logierent tout signeur entre lors gens et par bonne ordenance. (FROISS., Chron. D., p.1400, 399)
[8] La est tendus li pavillons De mon signeur viers qui alons, Et la dedens se tient li sires Qui de toi garir sera mires. (FROISS., Par. am., c.1361-1362, 64)
[9] J'avoye aprins coucher en lictz tendus, Jouer aux dez, aux cartes, a la paulme : Que me vault ce ? (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 13)
[10] Puis regardent contreval la prayerie, et y voient tendus trefs, tentes, paveillons, grans, beaulx et riches, a si grant foison que chascun s'en esmerveilloit. (ARRAS, c.1392-1393, 37)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre