C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tardoit dans 7FMR 
12 attestations 
 Page /2 

[1] et luy tardoit bien que jà ne feüst à cheval, pour l'aller compter à sondict maistre le duc de Bourgongne. (COMM., II, 1489-1491, 52)
[2] Car ceste ouevre tant li tardoit Que jour, ne feste n'i gardoit. (MACH., J. R. Nav., 1349, 146)
[3] Mais, pour ce qu'il tardoit ung peu à venir, ledit grant maistre se getta hors de la bataille où estoit ledit connestable et monta sur ung tartre qui estoit entre la bataille et celle desditz Bourguignons, affin de congnoistre leur couvyne, lesquelz ennemys il veoitclerement departir et mettre en deux bandes, c'est assavoir l'une pour les venir enclore et l'autre pour venir droit à eulx. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 301)
[4] La mere, avertie de sa venue, feit preparer sa fille, à laquelle elle commanda de n'espargner ses bonnes graces à la venue du Comte, lesquelles elle sceut si bien desployer qu'avant qu'il partist de sa maison,elle luy avoit si bien desrobé son cueur qu'il ne vivoit desormais qu'en elle, et luy tardoit tant que l'heure determinée n'estoit venue qu'il ne cessoit d'importuner et le pere et la mere de mettre une fin et consommation à ce mariage. (S181, 102)
[5]" Grant parlement fut tenu celle nuyt de Jehan de Paris, si leur tardoit le lendemain matin pour le veoir. (jdp, 30)
[6] Si ne parloient par le palais que de Jehan de Paris, duquel la venue leur tardoit beaucop. (jdp, 32)
[7] Si vint incontinant le roy de France, a qui il tardoit bien l'heure, en la chambre, lequel fut tantost desabillé. (jdp, 56)

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre