C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tapisseries dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Et n'y eust cellui qui ne donnast a l'autre, oultre les pris gayniez, dons de bagues, de draps d'or ou de soye, chambres de tapisseries, coursiers, haguenees, vaisselle d'or et d'argent et maintes autres choses. (LA SALE, J.S., 1456, 179)
[2] Tapisseries de richesses attendues En broderie furent la estendues Aussi a flac qu'est herbe soubz saussoye. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 165)
[3] Gardes robes, retrectz et galeries, Huys et montees, pans de murs assez larges, Furent tenduz d'autres tapisseries De haulte lice a riches parsonnaiges. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 182)
[4] Qui plus fort est, tapisseries fines On avoit pris pour tendre les estables. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 182)
[5] Item, quant tous ceulx a qui il appartenoit furent au devant du roy faire le devoir en quoy ilz estoyent tenuz, le roy fist marcher chacun en son ordonnance dedens la ville, laquelle estoyt, par toutes les rues ou il devoit passer, tendue, tapissee, garnie et acoustree le plus sumptueusement qu'on avoit sceu faire de grans tapisseries et autres choses moult belles. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 324)
[6] par la teneur desquelles lettres apparoit que ledit evesque ou ses vicaires avoient declarées estre nulles, cassées et irritées, et, en tant que besoing estoit et d'abondant, cassoient, revoquoient, irritoient et adnulloient les sentences, fulminacions et procès autresfoiz faiz et publiés par ledit evesque et ses vicaires à l'encontre du duc de Bourgongne et ceulz qui avoient esté en sa compagnie en armes devant Paris et ailleurs en pluiseurs parties de ce royaume, en lui aidant et favorisant, lesquelles sentences fulminacions et procès avoient pareillement esté publieez en ladicte place à grant assemblée de gens de peuple et d'autres estans en eschaffaux parez de sarges et tapisseries, le jour de saint Clement, XXIIJe jour de novembre derrain passé. (FAUQ., I, 1417-1420, 189)
[7] et par toutes les rues par où elle passa avoit de moult belles tapisseries et tentes au long desdictes rues, depuis ladicte porte par où elle passa jusques au Palais, où son logis lui fut moult honnorablement apresté. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 250)
[8] Et donna le duc de grans dons au Roy en tapisseries de haulte lice, en chambres de broudures et en chevaulx, couverts et bardez moult honnorablement; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 281)

Fermer la fenêtre