C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de taillie dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Une question fu jadis Mise en termes par moult biaus dis, Belle et courtoisement baillie, Mais après fu trop mal taillie: Premierement fu supposé, Et en supposant proposé, Qu'une dame de grant vaillance Par trés amiable fiance Ameroit un loial amant, Si que toudis, en bien amant, Seroit de cuer loial amie; (MACH., J. R. Nav., 1349, 169)
[2] Quant aucuns pourchace et procure Viande de quoy il n'a cure, Et elle li est bien baillie Et trés honnestement taillie, Il ne la fait que devourer, Car il ne la scet savourer. (MACH., D. Aler., a.1349, 337)
[3] Mais quant a souverainneté, Baillie par auctorité,Elle est de bonne amour taillie Et de droit a dame baillie, Ja soit ce que societé Veingne de trés grant amité, Sans amenrir les drois d'onneur, Ne pour dame, ne pour signeur. (MACH., D. Aler., a.1349, 348)
[4] Il le mena en son chastel, Sus roche taillie à sissel. (MACH., P. Alex., p.1369, 35)
[5] N'i ara bois si fort ramé, Roce, montagne ne citerne Ne lieu qui conforte ou gouverne Beste taillie d'avoir fet Cel horrible et cruel mesfet, Qui ne viegne tost et afuie Savoir que j'ai qui si m'anuie, Et celle ou toutes comparront, Quant par devant moi apparront, Par sentensce que je dirai, Le jugement tel que ferai. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 89)
[6] Et ceste figure est tres inhabile et tres inepte ou mal taillie pour mouvement qui est devant soy, car elle n'est en rien samblable aus figures des corps qui sont meues par soy pour ce que une partie de elle n'a quelcunque eslevement sus l'autre, si comme ont les figures longues ou autres que speriques ou rondes, mais est tres differente de figures des corps qui procedent et vont de lieu en autre. (ORESME, C.M., c.1377, 452)

Fermer la fenêtre