C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tablete dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1]S'il se trouvoyt au boys toust seuz Avec quéque belle filiete, Il luy euseroit sa tablete. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 74)
[2] Et porte chascun vne tablete de iaspre deuant lui ou dyuoire ou de cristal ou de mastich ; (6203, 361)
[3] HORS DE laquelle question, sans aucunne force ou contrainte, icellui prisonnier cogneut et confessa que les deux plaz d'estain desquelz il fu trouvé saisy en soy en venant d'icelle ville de Laigny à Chielle Sainte-Baudour, en passant parmi la ville de Milly sur Marne, et ou dimenche dessus dit, il entra pour boire en l'ostel d'un mareschal qui vendoit vin en ycelle ville, et, en buvant une chopine de vin qu'il avoit fait traire, print yceulx plas, qui estoient sur une tablete de plastre assez près du lieu où il avoit beu; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 228)
[4] Item, puis XV jours ençà, et hors dudit grant parc, coppa un autre mordant d'argent, lesquelz deux mordans il qui parle a vendu, par deux fois chascun mordant, IIJ s., un mercier nommé Hennequin, qui porte une tablete de mercerie à son coul parmi la ville de Paris, lequel a sa demeure vers la porte Baudet, ne scet en quel lieu. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 233)
[5] Item, que, trois mois a ou environ, ou temps que la royne gisoit d'enfant au Louvre, ainsi comme l'endreçoit à mengier au dreçoir de la sale dudit hostel, coppa un autre mordant d'argent à un escuïer qui estoit illec, et icellui vendi, la somme de IIJ s., à un mercier du païs de Piquardie, portant tablete à son coul parmi la ville de Paris, duquel il ne scet le nom, ne quel part il demeure. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 233)
[6] et, pour ce, ala oudit hostel et, elle estant en icellui, vit que sur la tablete qui estoit en icellui hostel au devant du feu avoit un hanap de madre, lequel elle print et emporta et le jeudi ensuivant vendi icellui ès hales de Paris au freppier dessus nommé la somme de VJ s. par. . (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 432)

Fermer la fenêtre