C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de su dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] de vostre benefice n'ay su que tout bien. (0304, 126)
[2] Vous avés asés su la prinse de Nantez, qui est cité petite et grans faubours, la mieux garnie de pourtaux et de tours et de murailles que nulle aultre que j'aie jaméz veue, et de fouséz taillee en roc, mal mesonnee, et est la fin de la riviere de Lere et l'entree de la mer de se couté de Bertainge, d'artillerie asés pour une duché. (0304, 149)
[3] Il ne le m'a su dire, mes se qui ly a esté promis la, vixx mille ducas. (0304, 230)
[4] Par vous embasadeurs aréz su le desplesir que j'ay resu de votre perte, et combien que le roy en soit tresdesplesant, sy est elle a sa honte et de tous ses sugés. (0304, 280)
[5]Qant ceste victore fu ensi avenue au roi Edouwar-d'Engleterre et que la mer fu delivree de ces esqut meurs, li rois et toutes ses gens demorerent la nuis Saint Jehan et a l'endemain jusques a .IX. heures su-la mer, et menant grant noise et grant joie desinstrut mens que il avoient. (FROISS., Chron. D., p.1400, 409)
[6] Si changent les complectïons Su subget par le dominant. (Gris., 1395, 15)
[7] Jamais sur plume ne su lainne Ne dormoit. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 176)
[8] APRÉS ung pau de temps, Bertyn, qui tousjours avoit malvaize voulenté et trayzon en su pencée, parla à toutz ceulx [qu'il] penssa qui fussent du mauvais courage qu'il estoit, et las enorta et dit [qu'il] leur diroit telle choze, que se seroit le bien, l'essaucement et l'onneur de leur personnes. (6206, 51)
[9] Cedit jour, le Roy nostre Sire, presens messeigneurs de son sanc, c'est assavoir, le roy de Sicile, les ducs de Guienne, ainsné filz du Roy, de Berry, son oncle, d'Orleans, son nepveu, et nagueres mary de la feu Royne d'Angleterre, fille du Roy, de Bourbon, les contes d'Alençon, de Vertus, d'Eu, le duc de Bar, les contes de Vendosme, de Marle, de Tancarville et pluseurs autres barons, chevaliers, escuiers et autres seigneurs, les arcevesques de Sens, de Bourges, evesque de Noion, les conseillers du Roy, tant de son Grant Conseil comme de Parlement, le recteur et pluseurs maistres de l'Université, le Prevost des Marchans et les eschevins, et pluseurs bourgoiz de Paris et grant foison pueple, tint son lit de justice en sa Chambre de Parlement, et par la bouche su Chancellier cassa, revoca, adnulla, abolit et mist du tout auneant certeinnes lettres appellées edits, signées par maistre Guillaume Barraut, lors secretaire du Roy, qui s'estoit absenté, par lesquelles le Roy avoit ordonné par lesdictes lettres qui avoient esté surrepticement et obreptissement empetrées, et non deument en Conseil et le Roy inadverti, que tous offices, maladeries, administrations ou capitennies qui avoient esté données durans les broillis qui puiz IIJ ans ont esté en ce royaume, que par avant tenoient ceulx qui estoient avecques le duc d'Orleans, ou qui lui avoient esté favorables, confortans ou aydans, ou s'estoient absentez, et aucuns leurs demourassent, non obstant oppositions ou appellations. (BAYE, II, 1411-1417, 140)
[10] Puis l'avertis, comme en la nef du temple, De Cupido (combien qu'elle soit ample) N'ai su trouver sa très noble facture, Mais qu'à la fin suis venu d'aventure Dedans le choeur, où est sa mansion : Par quoi conclus en mon invention, Que Ferme Amour est au coeur éprouvée. (R014, 118)

Fermer la fenêtre