C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de souuent dans 7FMR 
18 attestations 
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[1] Et pour ce nous deuons auoir propos de tousiours monter par ceste eschielle mais pour la grant mutabilite de ceste vie mortelle nous ne pouons pas longuement estre en vng degre et sommes souuent contrains regarder souuent aulx degrez qui sont ia montez. (CIB., p.1451, 179)
[2] Et pour ce nous deuons auoir propos de tousiours monter par ceste eschielle mais pour la grant mutabilite de ceste vie mortelle nous ne pouons pas longuement estre en vng degre et sommes souuent contrains regarder souuent aulx degrez qui sont ia montez. (CIB., p.1451, 179)
[3] Et à la fois celuy qui insiste souuent a oroison il descent en meditacion en meditant quelle chose il veult prier et comment il doit son oroison ordonner. (CIB., p.1451, 179)
[4] Et ainsi il aduient que combien que nous aions voulente de monter souuent iusques au souuerain eschelon de ceste eschielle, cest a contemplacion, nous est force et necessite que nous descendons. (CIB., p.1451, 179)
[5] Quiconques aprendra familiarement aymer meditacion et souuent y vouldra vaquer elle luy rendra tresioyeuse vie car elle donne en tribulation tresgrande consolacion cest celle qui separe lame du bruit et strepillement des choses terriennes, cest celle qui fait ia enceste vie gouster et sauourer la doulceur du repos pardurable et des ioyes celestielles. (CIB., p.1451, 180)
[6] Et ainsi cest proprement contemplacion quant lame se delite et se arreste a veoir en admiracion ce quelle voit, et par ce elle differe de cogitacion la ou ny a point de plaisir ne darrest, et de meditacion la ou ny a pas si grant plaisir car il ny a pas si grant admiracion de ce que on congnoist par meditacion simple comme par contemplacion, neantmoins tu dois sauoir que meditacion est bien pres de contemplacion et souuent on passe de lune a lautre, et pour tant aucunes fois les docteurs et les sainctes escriptures prenent lune pour lautre. (CIB., p.1451, 182)
[7] Et ainsi le disoit dauid qui souuent estoit en celle contemplacion: Ego dixi in excessu meo omnis homo mendax, iay dit en mon exces en alienacion de pensee que vraiement tout homme est menconger, cest a dire en homme ne en creature il ny a verite se elle nest de dieu. (CIB., p.1451, 190)
[8] Il y ot vng saige romain qui aprist ce mot a vng papegault et le donna a lempereur, cestuy oyseau disoit souuent a limperateur: congnois toy mesmes. (CIB., p.1451, 196)
[9] Considere apres comme ton ame est craintiue et tremble souuent quant elle voit les dangiers en quoy elle est. (CIB., p.1451, 198)
[10] Chascun doncques se doit a la fois et souuent retourner sur soy en pensant les choses deuant dictes, et comme on fait ce a quoy on est tenu, en pensant aussy a quels vices on est enclin et les autres enfermetez. (CIB., p.1451, 199)

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