C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de souloient dans 7FMR 
46 attestations 
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[1] Comme les haultes dignitez des seigneuries soient establies soubz la divine et infinie puissance qui les eslieve en florissant, en prosperité et en glorieuse renommee, il est a croire et tenir fermement que, ainsi que leurs commencemens et leurs accroissances sont maintenues et adrecees par la divine providence ainsi est leur fin et leur detriment par sentence donnee ou hault conseil de la souveraine sapience, qui les aucuns verse du hault trosne de imperial seigneurie en la basse fosse de servitude et de magnificence en ruine et fait des vainqueurs vaincus et ceulx obeir par crainte qui commander souloient par autorité. (CHART., Q. inv., 1422, 1)
[2] Et pour conclurre sur ce point du temps dont tu parles et de cestui, j'appelle les vivans a tesmoingque tu t'es selon toy desroyé en tes estaz trop plus que nous, et tu en vois encores les ensaignes, quant ung varlet cousturier et la femme d'un homme de bas estat osent porter l'abit d'ung vaillant chevalier et d'une noble dame et dont ilz souloient estre en court de prince tresbien parez. (CHART., Q. inv., 1422, 40)
[3] Or est le demaine en partie occupé par les ennemis et de l'autre partie degasté par ceulx qui sur les pays vivent, et si sont les aides, qui lever se souloient pour le fait de la guerre, cessez et du tout pour le relievement du peuple. (CHART., Q. inv., 1422, 50)
[4] Et ja souloient les greigneurs Avoir parolle aussi tenant Comme une tour ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 25)
[5] Pour ce qu'a Dieu vorent semblables Estre, si devindrent deables Ceulx qui angelz souloient estre, Et ainsi paye Dieu celestre Les orgueilleux, quoy qu'il attende ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 135)
[6] Ainsi souloient mettre en cendre Les corps mors, li grant et li mendre, Mais adont avint grant merveille, Je croy qu'onques ne fu pareille, Car, quant les .II. freres ardoient En .II. feux, en hault se batoient Les fumees, qui de leur corps Yssoient et sailloient hors, En l'air, et estoient reveches L'une vers l'autre les flammeches, Qui signe ert de la grant racine De leur tres mortelle hayne. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 327)
[7] Et à brief dire, par telz voies tenir en generalité, et toutes autres bonnes ordonnances que sur ce aviser se pourroient, pourroit le prince tenir son peuple en paix, faisent leur grant prouffit, parce que plus ne s'en tendroient aux pertes de temps que faire souloient, ains chascun à son droit mestier, si seroient bien contens de lui puis qu'en pais on les tendroit et soubz bonne justice, et pourront enrichir par quoy mieulx aroient l'aise de lui aidier se besoing en avoit. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 138)
[8] La quarte est la joye de ce qu'ilz se sentiront despouillez et desnuez de celle ignorance, rudece et pesanteur terrestre que avoir au monde souloient, qui non sachans les tenoit, rustiques et enfermes, et ilz se trouveront avoir parfaite sapience, sachans toutes sciences, congnoissans toutes choses parfaitement, sentir l'infinie bonté de Dieu, lequel ilz verront assistamment recongnoissant la grant grace que de lui ont receue, qui dignes les a fais d'estre de celle glorieuse compaignie, dont de leurs propres langues, les mains jointes, en donnant voix melodieuses, le beneistront et loueront incessamment. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 49)
[9] La .VIIe., que ilz se esjoïront en ce que, au contraire de ce que ilz souloient veoir au monde, se trouveront ou lieu où toutes vertus et non autre part sont colloquées et assises toute felicité et beatitude, si comme par les sains dotteurs leur avoit esté dit plus .Cm. millions de foiz, que comprendre n'ymaginer n'eussent sceu, si comme bonté et sainteté, enterine doctrine, paix, verité, justice, raison, force, liberalité, charité, amour, sapience, seurté, liberté, beatitude, santé, vie, immortalité, grace, joye, pitié, dilettion, honneur, puissance, honneste compaingnie, victoire, dignité, equité, amitié, beauté, triumphe, loenge, magesté, gloire, souveraineté, plenitude de tous biens plus que ymaginé ne pourroit estre, dont ilz joïront à perpetuité. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 50)
[10] Le temps est passé que souloient Estre avanciez ceulx qui valoient Ou en prouece ou en savoir, Mais a present on puet savoir Comment, entre moy et fortune, N'y gardons droiture nesune ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 173)

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