C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de soloit dans 7FMR 
42 attestations 
 Page /5 

[1] Il se doit prendre à traire pierres de fondes, et par ce fu fait David roy, qui conquist Golias, et ceste maniere de combatre soloit estre en cours ancienement, et fu trouvée en une ysle de mer, où les meres ne donnoient nulles viandes à leurs enfens, jusques à ce qu'ilz eussent assené leur viande de la fonde, et ceste maniere de combatre est bonne à grever ses annemis de loins, et en plusieurs pais encore en usent. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 208)
[2] et n'estoit mie à merveillier se par si noble gent et tant esprouvez estoient maintes belles besoignes achevées, car de .XV. ou .XVI. qu'ilz estoient nobles barons, n'y avoit cellui, qui souffisent ne fust à mener et conduire un grant ost, non mie centurions, comme on soloit jadis faire les chevetains de cent chevaliers, mais des batailles de Xerces, que chascune estoit de .Xm. chevaliers, comme dient aucuns autteurs, aussi n'est mie doubte que chascun de ceulz cy avoit soubz sa baniere assez quantité de gent. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 218)
[3] En cellui temps, comme le roy Charles se veist aucques au dessus de ses besoignes et non si aucuppés des grans guerres lors auques acoisiées, comme estre soloit, et comme sa grant prudence lui amenistrast regart sur les choses à venir, considerant la fragilité de vie humaine de petite durée, et aussi que son corps et sa complexion, non mie par ancienaage, mais par deliée nature, n'estoit disposé à longuement vivre, voult de saine memoire et entencion deliberée, pour le bien de la couronne de France et de la commune utilité, establir certaines loys, dont, entre les autres, ordenna, institua, fist jurer et promettre à tenir ferme et estable à tousjoursmais, à ses freres, aux pers de France et à tous les barons, que, ou cas que il yroit de vie à trespassement ainçois que son filz Charles, selon les ancienes coustumes de France, fust en aage de recepvoir la digneté royale, que neantmoins, par nouvelle institucion seroit couronné tres en l'aage de .XIIII. ans, s'il avenoit que avant lui fust faillis, et que dès lors en avant ceste loy vouloit et ordennoit fust ferme et estable, si que jouir en peussent tous les enfens premiers nez des roys, se le cas si acheoit. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 21)
[4] Car mes douceurs sont dolereus labours, Et mes joies sont ameres dolours, Et mi penser, En qui mes cuers se soloit deliter Et doucement de tous maus conforter, Sont et seront dolent, triste et amer; (MACH., J. R. Beh., c.1340, 64)
[5] Et dist einsi Qu'elle soloit avoir loial amiQui loiaument l'amoit, et elle li. (MACH., J. R. Beh., c.1340, 115)
[6] Car quant il voit Que de s'amour, present li, autres joit, Qui son ami appeler le soloit, Il a le cuer si jalous, si destroit, Que c'est merveille Qu'il ne s'occist, ou qu'il ne s'apareille D'occirre ce qui einsi le traveille; (MACH., J. R. Beh., c.1340, 123)
[7] Et s'il avoit L'amour de li, einsi comme il soloit, Qu'en feroit il? (MACH., J. R. Beh., c.1340, 123)
[8] Car s'il pooit Vivre mil ans, et toudis la servoit, Ja par servir il ne desserviroit Les grans douceurs que faire li soloit. si destroit, Que c'est merveille Qu'il ne s'occist, ou qu'il ne s'apareille D'occirre ce qui einsi le traveille; (MACH., J. R. Beh., c.1340, 124)
[9] Car ce qu'estre soloit tout vert Estoit mué en autre teint, Car bise l'avoit tout desteint Qui mainte fleur a decopée Par la froidure de s'espée. (MACH., J. R. Nav., 1349, 138)
[10] Guillaumes qui en ses affaires Soloit estre si debonnaires, Si honnestes et si courtois, Enclins aus amoureus chastois, A attenté contre Franchise, Et tout de sa premiere assise, Quant ma dame a point l'aprocha Dou fait qu'elle li reprocha, Et il s'en senti aprochiez A juste cause et reprochiez. (MACH., J. R. Nav., 1349, 260)

42 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre