C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de soloient dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Assez est il de cuers travers Qu'avoir bien fait toust empirerEt loyauté mectre a l'envers, Dont ilz soloient souspirer. (CHART., B. Dame, 1424, 351)
[2] et dient aucunes hystoires que les Romains trouverent premierement celle maniere de ferir, car ancienement soloient es batailles ferir d'espée à cop ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 223)
[3] Mais li lyons me convoia, Sans moy laissier, et m'avoia Tout droit par devers la nacelle Par une petite sentelle, Pour laissier le lieu a senestre Ou les bestes soloient estre. (MACH., D. Lyon, 1342, 233)
[4] " Dont respondi Jaquemés d'Artevelle, qui bien comsidera que les coses aloient diversement et hors des rieulles a coustumes, aultrementque il ne soloient estre, et les quida apaisier de douces paroles et dist: " Bonnes gens, retraiiés vous casquns en son hostel, et dedens trois jours je vous appellerai et serai pourveus de vous rendre si bon compte, que vous en serés tout content. (FROISS., Chron. D., p.1400, 638)
[5] Dont chil qui amer nous soloient Et qui, pour nous aidier, voloient Emprendre le camp et le guerre, Nous tollent hiretage et terre. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 117)
[6] Le peuple fremissoit et se doloit de leur servitute qui estoit multipliee, se leur sembloit, et disoient car il ne soloient avoir que un seigneur et hores en avoient cent ; (BERS., I, 1, c.1354-1359, 27)
[7] Et premieremant l'on trouve part dessa ledit fleuve une mylle ung lieu que s'apelle saint Jehan ou est le premiere eglize que fut faite, auquel fleuve Jourdeyn Nostre Seigneur fut babtizé par saint Jehan Babtiste et dit Nostre Seigneur dessa bouche que toute persone que dens le dit fleuve se lavaist qu'il fusse lavé de toux ses pechiés, et pour ceste raison et honneur et reverence de luy je m'i baigney et me mis tout liens, ce fut le XII jour du moys de juillet, pres du quel fleuve est une mer ont soloient estre ediffiees les ciptés de Sodome et Gomorre et trois autres qui fondirent en abisme par le pechié de luxure, et a present s'apelle le Mer Morte, dens la quelle le dit fleuve Jourdein s'en entre et passe pour le mylieu sens soy mescler avec le ditte mer. (6208, 39)
[8] Item, sur ce que les advocas viennent après disner trop tart au Palaiz, car ilz soloient venir et doivententre IJ et IIJ heures, et ainsy le soloient faire, etmaintenant viennent à IIIJ heures. (BAYE, II, 1411-1417, 221)
[9] Item, sur ce que les advocas viennent après disner trop tart au Palaiz, car ilz soloient venir et doivententre IJ et IIJ heures, et ainsy le soloient faire, etmaintenant viennent à IIIJ heures. (BAYE, II, 1411-1417, 221)
[10] Item, sur la reformation de l'estude d'Orleans, où les escoliers ne portent nulx livres à l'escole, les docteurs qui soloient lire l'ordinaire par heure et demie ne lisent pas demi heure, et idem des heures des bachelers; (BAYE, II, 1411-1417, 222)

Fermer la fenêtre