C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sis dans 7FMR 
83 attestations 
 Page /9 

[1] Plus lui plaist et mieulx lui a sis En une mectre Son cuer, que partout s'entremectre De servir, soffrir et soubmectre, Rien tenir et foison promectre. (CHART., L. Dames, 1416, 221)
[2] et si grant quantité de gent y mengia que merveille fu, et combien que ordenné avoit le roy .IIII. assietes de .XL. paire de maiz, toutevoies, pour la grevance de l'Empereur, qui trop eust sis à table, le roy oster en fist une assiette, si ne fu l'en servi que de .III. de .XXX. paire de mez ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 112)
[3] Recorder vous fault de Syon: Et le psalmiste mencion Nous fait, disant, si com je treuve, Que sur Babiloine le fleuve La avons sis, plaint et plouré, Tant que nous eussions recordé De la grant misere Syon. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 207)
[4] Et ainsin que dit Periandus de Corinthe: Ut sis preclarus, non sis cupidus nec avarus, vix ut illi carus cupidus cunctis fit avarus . (LA SALE, J.S., 1456, 22)
[5] Et ainsin que dit Periandus de Corinthe: Ut sis preclarus, non sis cupidus nec avarus, vix ut illi carus cupidus cunctis fit avarus . (LA SALE, J.S., 1456, 22)
[6] La avoit il sis damoisiaus Juenes, jolis, gentils et biaus; (MACH., D. verg., a.1340, 18)
[7] Et si avoit sis damoiselles Qu'a merveilles estoient belles; (MACH., D. verg., a.1340, 18)
[8] Et si est de moult près gardée Et en moult fort lieu enserrée Ceste joie, sans nul sejour, Car adès, de nuit et de jour, Gardée est de sis adversaires Qui tuit au donner sont contraires: Ce sont Dangier, Paour et Honte, Durté et Cruauté, qui donte Mains cuers et fait mainte laidure, Et Doubtance de mespresure. (MACH., D. verg., a.1340, 36)
[9] Ce sont li sis grief annemi Qui sont contraire a l'ami. (MACH., D. verg., a.1340, 36)
[10] Mais quant il ont tuit debatu Le don de toute leur vertu Et il ont l'amant villené Villeinnement et ramposné Et despité par leur envie Com villeins pleins de villenie, Sachiez que ces sis damoiselles, Qui sont juenes, gentis et belles, Sont champions et advocas Pour l'amant qui est si trés mas Qu'il est de toute doleur pleins Pour la doubtance des villeins. (MACH., D. verg., a.1340, 43)

83 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre