C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de seuist dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Etli fu dit et conmandé de par la roine et son fil, que il presist en garde le roi d'Engleterre, et l'euist tel et ses gens que il en seuist a rendre compte, qant il en seroit demandés, et que de son estat on ordonneroit. (FROISS., Chron. D., p.1400, 89)
[2] Casquns sires entre ses gens desconfi la bataille des Flamens, et sans ce que nuls seuist riens l'un de l'autre jusques a tant que ce fu tout fait. (FROISS., Chron. D., p.1400, 179)
[3] Et ce greva et apesa trop grandement le conte Ainmon de Qent en la grace et renonmee des Londriiens, que il avoit sa cousine la soer au roi d'Engleterre donné et acordé en mariage au roi David d'Escoce, sans ce que li pais en seuist riens; (FROISS., Chron. D., p.1400, 184)
[4] Se li remonstra, quoique li dus en seuist assés, toutes ses tribulations. (FROISS., Chron. D., p.1400, 198)
[5] Messires Carles ne savoitpas quel don il li voloit demander, car se ils le seuist, jamais ne li euist acordé; (FROISS., Chron. D., p.1400, 550)
[6] Bien lor avoit dit messires Godefrois de Harcourt que desous Abbeville devoit avoir un passage, mais que on seuist ou peuist prendre la mer a point. (FROISS., Chron. D., p.1400, 704)
[7] Onques le conte d'Armignac ne peult finer pour traittier que il seuist dire, ne faire, ne monstrer, ne preschier envers ceulx qui estoient de la contéde Berne et des tenures au conte de Foix ou de sa faveur, de quel pays que ce fust, que ilz voulsissent rendre forteresses, ne garnisons qu'ilz tenissent, ne eulx en riens acouvenchier, ne aloier au conte d'Armignach, ne à Bernard son frere; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 139)
[8] Or advint ainsy que messire Guillaume de La Trimoulle, qui se desiroit à avanchier et à faire chose par quoy on seuist qu'il estoit oupays, jetta sa visée ung jour à venir en une ville en Guerles, à IIII. lieues de son fort, laquelle on appelle Straule, et dist tout secretement sa intencion à messire Servais de Meraude, son compaignon, et l'emprinse qu'il vouloit faire. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 192)

Fermer la fenêtre