C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sengle dans 7FMR 
37 attestations 
 Page /4 

[1] Desquelz meschiefs plus plaignoie mes prouchains que ma personne : si comme une fois je respondi a ung qui me disoit que je n'avoie que plaindre, car j'estoie sans charge comme celle qui estoit seule et sengle, je dis qu'il ne m'avoit pas bien regardee, car j'estoie trois fois double, et comme il ne m'entendist, ce disoit, lui exposay disant que j'estoie .VI. fois moy meismes. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 102)
[2] laquelle robe estoit sengle, sanz aucune fourreure ou doubleure. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 7)
[3] Item, congnut que, lui et Raoulet de Laon dessus nommé, durant ycelle feste, emblerent, en rue Neufve Saint-Merry, une houppellande de pers sengle, que a vestue ledit Raoulet, laquelle lui fu baillée du consentement de lui, dudit Cousin, et de Jahannin d'Abeville dessus nommé. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 96)
[4] Item, dist que, VJ ans a ou environ, ainsi comme il estoit logez, à heure de disner, en un hostel en la ville de Pontoise, il vit et apperçut une houppellande de drap gris sengle à usage d'omme, qui estoit pendue à une perche d'une chambre prez du lieu où il buvoit, laquelle houppellande il print par devers soy, et ycelle, ou jour que prinse l'avoit, vendi en ladite ville de Pontoise, à un freppier, XIIJ s. . (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 105)
[5] maistres Jehan de Bar et Nicolas Chaon, examinateurs oudit Chastellet, fu attaint et fait venir Jehan Le Restis, nez de la ville de Sousterrine, ou païs de Limosin, prinsonnier detenuz oudit Chastellet, pour souspeçon qu'il n'oit mal prins et emblé une houpelande de drap gris longue et sengle, une autre houpelande de pers cler sengle, longues jusques environ les genoulx,avecques environ pié et demi de roigneures de ladicte houpelande de pers sengle; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 119)
[6] maistres Jehan de Bar et Nicolas Chaon, examinateurs oudit Chastellet, fu attaint et fait venir Jehan Le Restis, nez de la ville de Sousterrine, ou païs de Limosin, prinsonnier detenuz oudit Chastellet, pour souspeçon qu'il n'oit mal prins et emblé une houpelande de drap gris longue et sengle, une autre houpelande de pers cler sengle, longues jusques environ les genoulx,avecques environ pié et demi de roigneures de ladicte houpelande de pers sengle; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 119)
[7] maistres Jehan de Bar et Nicolas Chaon, examinateurs oudit Chastellet, fu attaint et fait venir Jehan Le Restis, nez de la ville de Sousterrine, ou païs de Limosin, prinsonnier detenuz oudit Chastellet, pour souspeçon qu'il n'oit mal prins et emblé une houpelande de drap gris longue et sengle, une autre houpelande de pers cler sengle, longues jusques environ les genoulx,avecques environ pié et demi de roigneures de ladicte houpelande de pers sengle; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 119)
[8] fu attaint et fait venir des prisons dudit Chastellet Robinet de Gournay, cousturier, nez de la ville de Rouen, prisonnier detenu esdites prisons, pour souspeçon qu'il n'eust mal prins une vieille houpelande de drap vert longue et sengle, boutonnée devant, et une petite coste juste de drap vert, doublée par le corps de toille, à laquelle petite cote n'avoit aucuns boutons, ou fermeilleures, ou eouillez fais, ne aussi les manches atachiées à icelle coste, jà soit ce qu'il exposast les chosesdessus dites à vendre ès hales, et aussi que les manches d'icelle petite coste, qui est toute neuve, feussent trouvées sur lui et en son sain mussées. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 131)
[9] Lequel son maistre bailla lors audit preste curé lui qui parle, et s'en ala avecques icellui preste en sondit hostel, ouquel il tailla icelle petite cote de vert dessus dite, la cousi par la forme et maniere que elle est, et vit, comme icellui preste aloit souvent hors de sondit hostel, que il print icelle coste vert, ladite houpelande de vert, et une coste hardie à usage de femme, de drap vert et sengle; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 132)
[10] Item, cogneut que, po avant aoust derrerement passé, ainsi qu'il ouvroit en la ville de Compiengne, sur un cousturier, il print et osta un chaperon sengle de drap pers, à usage d'omme, lequel il vendi, en ladite ville, IIJ s. . (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 133)

37 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre