C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de selles dans 7FMR 
29 attestations 
 Page /3 

[1] Et puis ses destriers de parement, à riches selles, les plus beaux que on peust veoir, à tres grant foison apres. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 72)
[2] Après alerent les Anglois, et le captal de Bue, et sa gent, à une ville nommée Selles-en-Mareille, et assailli fort la maison et la porte, où Yves de Gales estoit logiez avec sa gent, et estoit avec le captal le seneschal d'Angolesme et de Sentonge, nommé Thomas de Persi, le capitaine de Lisigen, Gautier Huet, et grant foison gent soubz eulx, qui à celle porte livroient grant assault à ceulz dedens, qui moult estoient bonnes gens, mais pou en y avoit selon la quantité des assaillans ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 205)
[3] Des nouvelles n'en sé nullez que selles que sascun jour vous sont envoiéz. (0304, 140)
[4] Or fault des harnoiz aux chevaulx, Selles, cordes et mansillons; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 62)
[5] lesquelles armes seront: et premiers, de courre a cheval l'un contre l'autre, en harnois et selles de guerre, tant que l'un ait premiers bien rompu trois lances, c'est assavoir demi pié au dessoubz de la douille du fer et un pié au devant de la rondelle, et cellui qui premiers les avra bien rompues, son compaignon, tout a cheval, present le juge, lui donra un dyamant lyé en or du pris de IIJc escus ou au dessus, pour donner a sa tresbelle dame. (LA SALE, J.S., 1456, 80)
[6] Lors par Brunsvich le herault qui avec lui estoit fist lire sa lectre d'armes et declarier du langaige poulain en françois, qui pour abregier disoit ainsin: que cellui qui le deliverra et lui seront tenus de courre a cheval l'un contre l'autre X coursses de lances d'armes de la mesure que le prince ordonneroit, et ce en harnois et selles de guerre, sans autre aventaige nul, si vraiement que entre les X coursses ne fussent premiers IIJ lances bien et raisonnablement rompues au dit du prince. (LA SALE, J.S., 1456, 144)
[7] -- Et quant l'andemain fut venus, au matin les trompectes pour mectre selles commencent a sonner. (LA SALE, J.S., 1456, 204)
[8] On fist vuyder les rues et charrieres, Oster billotz, sieges, selles et bancs A celle fin qu'on veist les grans gorrieres Bendes du roy, leurs pompes et bombans. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 180)
[9] Aussi de cuyrs il y en avoit de toutes façons du monde, c'est assavoir cuyr de beuf, cuyr de vaches, cuyr de buffles, de cerf, de biches, de chevreaux, marroquins, cordouans, basennes, cuir de cheval blanc et couroye, cuirs tennez de toutes sortes a faire bardes, selles d'armes, harnoys de chevaulx et mulles innumerablement et de toutes sortes. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 262)
[10] Aussi y avoit de selles de toutes façons et manieres, tant pour jouxtes, pour armes, pour coursiers, pour genetz, pour haquenees, pour mulles et mulletz plus que jamais homme n'en vit en maison du monde; (LA VIGNE, V.N., p.1495, 262)

29 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre