C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sebelines dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] le Roy lui donna une robe de veloux, qu'il avoit vestue, fourrée de martres sebelines, et deux cens escuz pour les bonnes nouvelles qu'il lui avoit apportées. (BUEIL, II, 1461-1466, 137)
[2] Au païs d'icellui empereur a une cité que on nomme Capha, qui est port de mer et est aux Janevois où l'on va quérir le bois de quoy on fait les arcs et arbalestres, et le vin que on appelle Rommenie, et martres, sebelines vair et gris. (6204, 90)
[3] Lesquelles housseures estoient de diverses sortes et façons, et estoient les unes d'icelles de fin drap d'or fourrées de martres sebelines, les autres de veloux, de pennes d'ermines, de drap de damas, d'orfaverie, et chargées de grosses campanes d'argent blanches et dorées, qui avoient cousté moult grant finance. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 26)
[4] et ung beau drap d'or tout entier contenant XXIIII aulnes et ung quart, qui bien valoit XIIc escuz, et certaine quantité de martres sebelines et une piece d'escarlate de Fleurence furent baillez et delivrez à monseigneur de Crussol, et ses robes et ung peu de mesnage fut vendu pour paier les frais des officiers et commissaires, qui avoient vacqué à faire ledit inventaire. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 230)

Fermer la fenêtre