C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sceusmes dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Treschiere et tresamee cousine, actendu la promesse que avons de vous, dont les deux mois et demi et plus sont ja passez et onques puis vostre partement une seulle nouvelle de par vous ne sceusmes, dont sommes tres esmerveillee, vous requerant de vostre foy que par tout ce present mois vous veulliez acquicter, tant avons desir de vous veoir. (LA SALE, J.S., 1456, 258)
[2] Oncques riens ne voult deviser, Mais tantost se tira arriere, Nous tous sceusmes bien adviser Que dolent fut a sa maniere. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 188)
[3] Et sachiés que iceulx massons qui icellui grenier descouvrent et qui n'estoient que ainsi comme ou milieu en montant, que a peines les povons nous apparcevoir, et n'en sceusmes riens jusques nous veismes cheoir les grosses pierres comme muiz a vin que iceulx massons abatoient, non obstant que nous oyens bien les cops des marteaux, mais nous ne saviens que c'estoit. (Voy. Jérus., c.1395, 67)
[4] Il estoit presques aussi gros qu'un bouveau d'un an, et avoit un nez long d'environ cinq pieds, et large de pied et demi, garni de dents de costé et d'autre, aussi piquantes et trenchantes qu'une scie : de façon que quand nous les vismes sur terre remuer si soudain ce maistre nez, ce fut à nous, en nous en donnant garde, et sur peine d'en estre marquez, de crier l'un à l'autre, Garde les jambes : au reste la chair en estoit si dure, qu'encore que nous eussions tous bon appetit, et qu'on le fist bouillir plus de vingtquatre heures, si n'en sceusmes nous jamais manger. (S746, 159)
[5] Aussi ceste femme sauvage l'appellant son Cherimbavé, c'est à dire, chose que j'aime bien, le tenoit si cher que quand nous le luy demandions à vendre, et que c'est qu'elle en vouloit, elle respondoit par moquerie, Moca-ouassou, c'est à dire, une artillerie : tellement que nous ne le sceusmes jamais avoir d'elle. (S746, 282)

Fermer la fenêtre