C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sceult dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] En laquelle tu es entré fort et foible tout a ton bon plaisir, ce que jamais Hanibal empereur des Cartagiens ne sceult faire, jaçoit ce qu'il eust conquist toutes les Ytalles, et qu'il eust faict tant de grans conquestes sur les Rommains qu'il planta son siege devant les portes de Romme. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 298)
[2] Le roy d'Espaigne passa ces nouvelles et passer luy convint, car trop luy eust cousté se il le voulsist avoir amendé, mais il n'en sceult pas meilleur gré aux cappitaines et leur remonstra; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 131)
[3] Quant Geronnet de Maudurant sceult que sa finance estoit venue, et qu'il et ses compaignons seroient delivrez, si en fut très grandement resjoys et manda ceulx qui par Jehan Bonne-Lance estoient ordonné de recepvoir l'argent, et leur dist: " Comptez, car veslà tout ce que nous vous devons. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 204)
[4]Quant il en sceult la verité, si chevaulcha-il ung petit à son ayse et vint à Saint-Poursain et de là à Moulins en Auvergne, et là trouva la duchesse de Bourbon, sa fille, qui avoit esté toutte effraiée de ceste aventure. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 225)
[5] Toutesfois, quant elle sceult que ilz estoient retrait, quoyque ceulx de Montferrant eussent recheu grant dommaige, elle se resjoy de ce que ses pays estoient plus asseurez que en devant, car ilz luy marchissoient de trop près. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 225)
[6] Pour quoy les Anglois partans d'Engleterre vinrent es parties de Normendie, et saillans de leursnefz bouterent les feus par les vilages et maisons du rivage de la mer, ainsi que sceult par les espies Guillaume, qui estoit prince de ces parties; (JUV. URS., T. crest., c.1446, 81)
[7] Au contraire dist ichelui : «La dommaigeuse charnalité de luxure ne sceult pas souvent venir es tristres ou doulereuses assamblees». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 368)
[8] Bien sceult la faulse vielle ou prinst herberguison, Se le dist au duc qui Savary ot nom Qui tantost le fist mander par son pruvost Huon. (tfa0, 4v)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre