C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de scavoit dans 7FMR 
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[1] Que vous puissez avoir la toux Et qui vous scavoit en cest aistre? (Feste roys, c.1475-1500, 305)
[2] Par piedz, par mains es sepz estoit, François parler il ne scavoit A peine ne mot ne demy, En anglois toujours il disoit : God and oul lady helpemy. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 85)
[3] Si luy demanday qu'elle avoit, Elle respond qu'el ne scavoit. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 89)
[4] Ou monde de plus piteable, De plus courtois, de plus feable, En son vivant, on ne scavoit. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 104)
[5] Quant il fut monté, sans attendre, L'hermitage voult approucher, Le chemin ne scavoit comprendre, Car il estoit sur le rochier, Son chemin commença a prendre Lequel si luy cousta moult chier, Car ainsi qu'il cuida descendre, Tout jus se print a trebuscher. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 112)
[6] La ouyssiez plourer, crier et braire, De desconfort nul ne se sceut retraire, Plus grant plaincte ne scavoit estre veue, Cheveulx tirer, arracher et destraire, Nul si n'eust peu resister au contraire Pour la bonne que l'on veoit perdue. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 184)
[7] D'en trop dire temps ilz perdroient, Le princë assez en scavoit. retraire, Plus grant plaincte ne scavoit estre veue, Cheveulx tirer, arracher et destraire, Nul si n'eust peu resister au contraire Pour la bonne que l'on veoit perdue. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 209)
[8] Et dist l'ystoire et la vraye cronique, que je tien estre veritable, qu'elle scavoit bien la doulour qui lui approuchoit, et quant de moy je le croy fermement. (ARRAS, c.1392-1393, 254)
[9]Mais tantost incontinant aucun ne vouldra demander se Dieu doit avoir gloire pour sa puissance ou sapience : ne scavoit ou ne pouoit il mie racheter autrement l'umain lignage que par recevoir telle vilté, impuissance jusques a fain et soif, a plourer, a braire comme ung enfant, voire jusques a recevoir mort tres angoisseuse ? (GERS., Noël, p.1404, 294)
[10] Quant saint Pol plus proffitoit en charité, et plus indigne se jugeoit quant en soy et de soy : il scavoit bien que les graces qui estoient en luy estoyent plus a louer que les pechiés qui estoient es aultres, mais il ne prenoit pas plaisir en ceste louange, aincoys remetoit tout a Dieu, et s'en tenoit plus chargié envers luy. (GERS., P. Paul, a.1394, 504)

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