C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de scachant dans 7FMR 
9 attestations 
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[1] Tele est la scienche des deables selon laquelle ilz portent le nom, car ce mot «demon» vault autant a dire comme «scachant». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 17)
[2] Et ja soit che que il samble qu'on sache bien che que on oït, touteffois plus seüre chose est de escouter que de parler, car «chelui qui escoute sera plus sage», comme on list es Proverbes ou premier chapitre, et en Ecclesiastique ou .XXXIIe. : «En moult de choses soies comme non scachant et escoute en taissant et en enquerant». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 57)
[3] De che ou livre de Sapience ou .VIIIe. chapitre dist le Sage : «J'ay proposé d'amener sapience pour vivre avec moy, scachant qu'elle me donra de ses biens et parlera en ma pensee et ostera mon anui». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 90)
[4] Contre cheulx qui tout leur temps de leur vie metent a estudier logique dist encore Seneque : «Se je ne fay interrogations soubtilles ou je scay bien que la conclusion est faulse, je ne seray pas reputés hommes scachant. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 104)
[5] A che s'acorde che qu'on list que Aristote respondi a Alixandre, lequel lui demandoit par quel enseignement il se diroit estre scachant ; (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 121)
[6] Aultre part dist Aristote que «euvre de scachant est de non mentir des choses dont il a congnoissanche, et pouoir magnifester ou demoustrer chelui qui ment». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 152)
[7] Laquelle parole saint Jehan Crisostome expose en ceste maniere sur le .XXIe. chapitre de saint Mahieu : «Nostre Seigneur, scachant la malice inconvertible des juifz, leur proposa une question de toutes pars enchainee, non pas affin que ilz y respondissent, mais afin quepar cest empeschement plus ne demandent». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 153)
[8] Ces deux choses jointes ensamble, asscavoir virtus et science, se aident et font l'omme scachant. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 157)
[9] Laquele a son entree en che monde commenche son cours non pas en riant mais en plourant, comme prophetisant auchunement, toutefois non scachant, les maulx ou elle est entree. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 334)

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