C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de savra dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] Mais que ne soie cogneuz, De li feray ma volenté: Si la tendra plus en vilté Mon seigneur, lors que il savra Que pucelle pas ne sera. (Mir. femme roy Port., c.1342, 173)
[2] Le tiers fruitt que le corps avra si sera subtilité, car ilz seront si subtilz que chascun savra ce que l'un de l'autre pensera, et s'entreverront des cuers. (Mir. st Guill., c.1347, 4)
[3] " Lors s'en part et fait semblant d'aller hors et s'embuche et se met en lieu que, s'il va rien en sa meson, il savra bien. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 61)
[4] S'il est tel qu'il la mecte hors, ce sera honte et tel le savra qui n'en savroit riens, et ne se pourra plus marier, et sachez qu'elle ne s'espargnera pas; (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 89)
[5] Mais se aucun scet ceci seulement, il ne savra japlus par ce mectre rien a effect. (ORESME, E.A., c.1370, 330)
[6] La vertu a quoy il sera enclin, il la savra et les autres non; (ORESME, E.A.C., c.1370, 359)
[7]et dit" savra " a la maniere de Socrates, qui disoit que les vertuz sontsciences et que il sont ainsi separees. (ORESME, E.A.C., c.1370, 359)
[8] Cedit jour, a ordonné la Court, oye la relation des commissaires, que maistre Nycole de Biencourt, ordonné à executer l'arrest obtenu par le doien de Meaulx à l'encontre du chapitre dudit Meaulx, saverala verité des reparations à faire en l'ostel dudit doien et en certain jardin que tient de l'eglise dessusdicte, se elles sont bien et suffisaument faictes, et si les trueve bien et suffisaument faictes, fera faire satisfaction audit doien de sesdiz frais par lui gaigniez, fors tant que s'il y avoit aucune chose à parfaire, il feroit retenir jusques à la somme que ce monteroit pour les parfaire, ou que autrement en fust ordonné, et en tant que touche les distributions, ledit commissaire savra aussi quelles il a gaignié et doit gaigner, et lui fera bailler ce qu'il appartendra, et se en aucune chose il face doubte, raportera à la Court qui y pourverra. (BAYE, I, 1400-1410, 265)
[9] "Sire", fist don li uns des messagies, "je vous dy que messire a moult grant joye de ce que vous estes ainsi eschappez du grant dommage que l'en vous vouloit faire, et moult en prise vous et vostre conseil et tient a sage et soubtil, et, pour le grant bien qu'il a oÿ de vous recorder, il vous mande par nous que vous le vegniés veoir en son hostel, et il vous en savra moult grant gré. (Bérinus, I, c.1350-1370, 105)
[10] on souloit dire et voir estoit que Romme estoit la fontaine de toute la science du monde et en couroit le renom par tous païs, mais quant on savra la nouvelle de ceste aventure, qui moult tost sera espandue par plusieurs terres, chascun dira que les .VII. sages ont leur sens perdu, et sera leur bonne grace estainte et leur renom abaissiez grandement". (Bérinus, I, c.1350-1370, 411)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre