C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de savoyent dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Et dist que, puis ledit temps, il [et] ledit Thevenin ont pou ou neant gaignié à ouvrer de leurs mestiers, et ont tousjours pourseu et frequenté ledit fait, tant à Paris, ès villages d'environ, ou païs de Lannois et de Soissonnois, et que quant il se prenoyent à ouvrer des mestiers qu'ils savoyent, il le faisoient afin qu'on ne se donnast garde dequel part leur venoit l'argent qu'il despendoyent chascun jour. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 108)
[2] Davantage parce que quand ils mangent ils font un merveilleux silence, tellement que s'ils ont quelque chose à dire, ils le reservent jusques à ce qu'ils ayent achevé, quand, suyvant la coustume des François, ils nous oyoyent jaser et caqueter en prenant nos repas, ils s'en savoyent bien moquer. (S746, 251)
[3] Somme faisant bonne mine et mauvais jeu, comme on dit, apres plusieurs autres propos que nous eusmes ce sauvage et moy, sans (suyvant ce que j'ay dit au commencement de ce chapitre) que les autres fissent aucun semblant de nous accorder, yvre qu'il estoit du Caoüin qu'il avoit beu tout le long du jour, il s'en alla dormir et cuver son vin : et moy et le Truchement souper et manger sa cane avec nos compagnons, qui nous attendans au haut du village, ne savoyent rien de nostre querelle. (S746, 466)
[4] D'un corps mort, gisant sur le pavé, le coeur estant tiré par les soldats infernaux en le mordant à belles dents, et le baillant les uns aux autres, ils disoyent qu'ils savoyent bien, qu'avant que mourir ils mangeroyent d'un Huguenot. (S746, 580)

Fermer la fenêtre