C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de savoye dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] J'ay oublïé ce peu que je savoye. (CHART., R. Bal., c.1410-1425, 387)
[2] De beaulz enfens a eus, pluseurs filz et filles, des quelz sanz plus .II. belles et bonnes dames sont en vie, l'une contesse de Savoye, l'autre mariée au premier né filz du duc de Bourbon, à present conte de Clermont, laquelle est dame de grant devocion et bonté, suivant la tracede sa bonne mere, de laquelle mere dient aucuns que, quant elle fu trespassée, fu trouvé en lieu de tresor plein un secret coffre de haires et cordes et choses d'abstinence et devocion. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 143)
[3] Le duc de Bourgoigne, aussi pour tousjours tirer amis à ce reaume, a fait aliances de mariages de ses enfans à haulz princes alemans et autres, si comme sa bonne, sage et tres humaine fille au conte d'Ostrevan, l'autre de ses filles au duc de Hausteriche, et l'autre au conte de Savoye, son ainsné filz à la fille du duc Obert de Baviere, bonne, honneste et sage dame. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 148)
[4] Et estant le conte de Charroloys audict lieu de Longeumeau, comme j'ay dit, et son avantgarde à Montlehery, fut adverty par ung prisonnier que on luy admena quele conte du Maine s'estoit joinct avecques le roy, et y estoyent toutes les ordonnances du royaulme, qui povoient bien estre environ vingt et deux cens hommes d'armes, et l'arrière ban de Daulphiné, à tout quarante ou cinquante gentilzhommes de Savoye, gens de bien. (COMM., I, 1489-1491, 20)
[5] Avecques eulx venoient monseigneur de Bresse, l'evesque de Genefve,le comte de Romont, tous frères, enfans de la maison de Savoye (car Savoysiens et Bourguygnons de tous temps s'entrayment bien fort), et aussi aucuns Allemans qui confinent tant en Savoye que en la conté de Bourgongne et estoient en ceste bende. (COMM., I, 1489-1491, 126)
[6] Avecques eulx venoient monseigneur de Bresse, l'evesque de Genefve,le comte de Romont, tous frères, enfans de la maison de Savoye (car Savoysiens et Bourguygnons de tous temps s'entrayment bien fort), et aussi aucuns Allemans qui confinent tant en Savoye que en la conté de Bourgongne et estoient en ceste bende. (COMM., I, 1489-1491, 126)
[7] Or fault entendre que le roy avoit autresfois tenu ledict seigneur de Bresse en prison, à cause de deux chevaliers qu'il avoit fait tuer en Savoye: pourquoy n'y avoit pas grant amour. (COMM., I, 1489-1491, 127)
[8] L'une menoit le mareschal de Bourgongne, dont vous avez ouy parler cy dessus, et y estoient tous les Bourguygnons et ces seigneurs de Savoye dont vous avez ouy parler; (COMM., I, 1489-1491, 146)
[9] semblablement avec le duc de Savoye Philbert, dernier mort; avez ouy parler cy dessus, et y estoient tous les Bourguygnons et ces seigneurs de Savoye dont vous avez ouy parler; (COMM., I, 1489-1491, 221)
[10] Et luy approcha son armée du pays de Vaulx, en Savoye, que lesdictz Suysses avoyent prins sur monsr de Romont, comme dit est, et print trois ou quattre places qui estoient à monsr de Chasteauguyon, que lesdictz Suysses tenoient, et les deffendirent mal. (COMM., II, 1489-1491, 102)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre