C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de savera dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Vous avez dit et devisié Et jugié de fait avisiéPar diffinitif jugement, Que cils a trop plus malement Grieté, tourment, mal et souffraite Qui trueve sa dame forfaite Contre lui en fausse maniere, Que la trés douce dame chiere Qui avera son dous amy Conjoint a son cuer, sans demy, Par amours, sans autre moien, Puis le savera en loien De la mort ou il demourra, Si que jamais ne le verra. (MACH., J. R. Nav., 1349, 171)
[2]De dame qui savera mort Son ami, sera plus cent tans En un jour, que cils en cent ans, De grieté par un si fait trait, Com ci devant avez retrait. (MACH., J. R. Nav., 1349, 227)
[3] Cedit jour, a ordonné la Court, oye la relation des commissaires, que maistre Nycole de Biencourt, ordonné à executer l'arrest obtenu par le doien de Meaulx à l'encontre du chapitre dudit Meaulx, saverala verité des reparations à faire en l'ostel dudit doien et en certain jardin que tient de l'eglise dessusdicte, se elles sont bien et suffisaument faictes, et si les trueve bien et suffisaument faictes, fera faire satisfaction audit doien de sesdiz frais par lui gaigniez, fors tant que s'il y avoit aucune chose à parfaire, il feroit retenir jusques à la somme que ce monteroit pour les parfaire, ou que autrement en fust ordonné, et en tant que touche les distributions, ledit commissaire savra aussi quelles il a gaignié et doit gaigner, et lui fera bailler ce qu'il appartendra, et se en aucune chose il face doubte, raportera à la Court qui y pourverra. (BAYE, I, 1400-1410, 265)

Fermer la fenêtre