C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de savent dans 7FMR 
21 attestations 
 Page /3 

[1]Item, se riche et garnie et sans tribulacion fusses demouree, en delices te fusses nourrie (lesquelles choses conduisent creature a plusieurs inconveniens), si n'eusses mie l'experience de congnoistre le monde et cause de tant le haïr (laquelle chose Dieux veult), et par consequent ne fusses si savent. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 124)
[2] Vos gens qui sont icy en court savent bien s'ilz ont besoing de par deça de amys ou non, et a qui ilz ont addresse pour les soustenir. (0304, 183)
[3] Aprés avoir veu une responce qu'il vous a pleu faire a voz ambassadeurs monseigneur de Volterre et messire Luc d'Albice, touchant l'argent qui m'est deu par ceulx de Medicis, ay esté deliberé de vous envoyer cest homme d'eglise nommé mestre Jean de la Font, pour vous remonstrer la perte qui se mect de tant attendre mon argent, et la despence que j'ay eu en le pourchassant, sans la perte d'ung bien bon serviteur qui est mort a la poursuicte, et si vous prie avoir congnoissance que je n'ay jamais voulu pourchasser chose qui fut en riens a vostre prejudice ne dommaige, comme ont fait et font d'autres en semblable cas, mais au contraire ay serché et procuré de toute ma puissance de vous pouer faire service, comme plusieurs d'entre vous savent, par quoy vous supplye de me vouloir faire payer, comme autrefois m'avéz escript par deux lettres, tant du principal que des despens, car il est bien a vostre puissanceet avéz eu les biens dudict de Medicis, et si sont encorez soubz vous et en vostre subjection ceulx qui m'estoyent obligéz comme luy. (0304, 288)
[4] La ville de Bruges et la ville dou Dan et la ville de l'Escluse, qui trop grandement i perdoient, car sans la marceandise de la mer il ne pueent avoir cavance ne savent vivre, s'enclinerent a entendre a ses paroles. (FROISS., Chron. D., p.1400, 273)
[5]Ceulx savent bien trouver Pité, Qui leur donne don de Mercy. (Narcissus, p.1426, 296)
[6] Je ne diray riens de la cité de Jherusalem pour ce que pluseurs gens qui vont en pelerinaige en savent asses parler. (6204, 74)
[7] mais quant hyver vient, les concquereurs ne se savent où tenir, ne retraire, par quoy legierement la concqueste est reperdue, et de ce je parleray cy après en furnissant mon emprinse point après aultre. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 94)
[8] On dira des ungts qu'i sont vielz et rassotez, des autres qu'i sont bandés et qu'i soustienent aultres seigneurs, des autres qu'i ne savent qu'i dientet qu'ilz ne considere point le temps. (JUV. URS., T. rever., 1433, 61)
[9] Mais quoi, il n'a pas grand essoine À comprendre les sacrifices, Car d'amourettes les services Sont faits en termes si très clairs, Que les apprentis et novices En savent plus que les grands clercs. (R014, 111)
[10] Bref, les plus fins ne s'y savent connaître : Parquoi conclu, que c'est abusion D'être amoureux. (R014, 285)

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre