C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sauroient dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Venons a parler de la folle erreur et des partiz quetu m'acuses d'avoir soustenuz, et s'il estoit aussi grant besoing du dire comme il est honneste du taire de tel vice ou obprobre comme il y peut avoir, aucuns des tiens ne s'en sauroient laver ne que moy. (CHART., Q. inv., 1422, 38)
[2] Encores y a piz que ceste negligence, car avecques la petite voulenté de pluseurs se treuve souvent une si grant arrogance que ceulx qui ne sauroient rien conduire par eulx ne vouldroient armes porter soubz autrui et tiennent a deshonneur estre subgiez a cellui soubz qui leur peut venir la renommee d'onneur que par eulx ilz ne vouldroient acquerir. (CHART., Q. inv., 1422, 58)
[3] et y a offices sans gaiges qui se vendent huyt cens escuz, d'autres où il y a gaiges bien petiz qui se vendent plus que leurs gaiges ne sauroient valoir en quinze ans. (COMM., I, 1489-1491, 51)
[4] et tous les livres qui sont faitz ne serviroient de riens, si ce n'estoit pour ramener à memoire les choses passées, et que plus se veoit de choses en ung seul livre en trois moys que n'en sauroient veoir à l'oeil et entendre par experience vingt hommes de renc, vivans l'ung après l'autre. (COMM., I, 1489-1491, 130)
[5] Ainsi, les ouvraiges ne se sauroient passer sans dissimulation. (COMM., I, 1489-1491, 198)
[6] Et, combien que ledict duc eust trouvé juste cause de hayr ledit connestable jusques à la mort et de la luy procurer, pour beaucoup de raisons, qui seroient longues à escripre, moyennant qu'il l'eust peü faire sans luy donner sa foy, toutesfois toutes les raisons que je pourroye alleguer en ceste matière ne sauroient couvrir la faulte de foy et d'honneur que ledict duc commist en baillant bon et loyal sauf-conduit audict connestable et neantmoins le prendre et vendre par avarice, non point seullement pour la ville de Saint Quentin et des places, heritaiges et meubles dudict connestable, mais aussi pour la doubte de faillir à prendre la ville de Nancy quant il l'avoit assiegée la première fois. (COMM., II, 1489-1491, 139)
[7] Et, combien que ledict duc eust trouvé juste cause de hayr ledit connestable jusques à la mort et de la luy procurer, pour beaucoup de raisons, qui seroient longues à escripre, moyennant qu'il l'eust peü faire sans luy donner sa foy, toutesfois toutes les raisons que je pourroye alleguer en ceste matière ne sauroient couvrir la faulte de foy et d'honneur que ledict duc commist en baillant bon et loyal sauf-conduit audict connestable et neantmoins le prendre et vendre par avarice, non point seullement pour la ville de Saint Quentin et des places, heritaiges et meubles dudict connestable, mais aussi pour la doubte de faillir à prendre la ville de Nancy quant il l'avoit assiegée la première fois. (COMM., II, 1489-1491, 139)
[8] Mais quant ly livreur le virent si delié taillié, ilz en furent tous esbahiz et dirent à Remondin qu'ilz n'en sauroient que faire. (ARRAS, c.1392-1393, 33)
[9] veez cy monseigneur Uriien et son frere qui vous en sauroient bien a respondre, car ilz les ont mis mors et desconfiz, et nous ont donné les fustes. (ARRAS, c.1392-1393, 94)
[10] S'ilz avoient cent cappitaines, ilz ne les sauroient mettre en bataille ne en ordonnance de combatre. (BUEIL, I, 1461-1466, 145)

Fermer la fenêtre