C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sauoir dans 7FMR 
10 attestations 
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[1] Et affin que tu puisses mieulx entendre tu dois sauoir que le premier pas ou degre cestassauoir lecon ou doctrine donne intelligence, soit par lecon leue ou liure ou par doctrine ouye en predicacion ou aultre maniere de instruction par la quelle lecon ou doctrine ton entendement acquiert science et appercoit qui est a faire et qui est à laisser. (CIB., p.1451, 177)
[2] Combien que chascun des degrezdeuant dis requerroit vng special traictie qui vouldroit insister sur ce, toutesuoies mon intencion est a present de me determiner a la matiere de saincte meditacion car il me semble que sauoir bien et sainctement mediter et sur quoy est grant et fructueuse chose pour soy excerciter en toutes les cinq choses deuant dictes. (CIB., p.1451, 179)
[3] Et ainsi cest proprement contemplacion quant lame se delite et se arreste a veoir en admiracion ce quelle voit, et par ce elle differe de cogitacion la ou ny a point de plaisir ne darrest, et de meditacion la ou ny a pas si grant plaisir car il ny a pas si grant admiracion de ce que on congnoist par meditacion simple comme par contemplacion, neantmoins tu dois sauoir que meditacion est bien pres de contemplacion et souuent on passe de lune a lautre, et pour tant aucunes fois les docteurs et les sainctes escriptures prenent lune pour lautre. (CIB., p.1451, 182)
[4] O que moult de gens quierent sauoir les choses de dehors et demeurent en ygnorance de soy mesmes, des quelz dit saint bernard au commencement de ses meditacions: multi multa sciunt et seipsos nesciunt, plusieurs sceuent moult de choses et ne se congnoissent. (CIB., p.1451, 196)
[5] Se tu ne congnois la dignite de la condicion humaine tu ne peulx sauoir comme dieu a mis soubz tes piez toute gloire mondaine et les creatures qui sont soubz toy. (CIB., p.1451, 197)
[6] tu dois sauoir et considerer quelle maniere tu tiens et quel ordre es operacions intellectuelles affin que par la congnoissance telle quelle que tu as de toy tu puisses monter a la congnoissance de dieu, et pour confirmacion de la foy que tu as des personnes diuines tu puisses aucunement congnoistre lesdictes personnes par leur ymage et semblance qui est en toy. (CIB., p.1451, 201)
[7] Tu dois sauoir que de tant que ces trois vertus sont plus prochaines de raison et les plus haultes en toute la partie sensitiue de tant sont leurs operacions plus nobles. (CIB., p.1451, 212)
[8] Et dois sauoir que toutes visions ymaginaires comme sont apparicions qui se font en dormant en songes ou mesmes en veillant se font par le ministere des anges. (CIB., p.1451, 214)
[9] Et combien que ceste matiere soit theologicale qui vouldroit enquerir de la maniere si dois tu sauoir que nature angelique quelle quelle soit a puissance sur lymaginatiue pour ce quelle est aucunement corporelle. (CIB., p.1451, 214)
[10] Certes les inclinacions des personnes sont moult diuerses, et a vne ame qui veult prouffiter a vertu il est moult vtile sauoir a quoy on est enclin par complexion affin que on se conuertisse a user de raison au contraire et que on ne se donne pas a ensuiuir la mauuaise inclinacion se elle est en la personne. (CIB., p.1451, 218)

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