C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sangle dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] Rondel sangle. (DESCH., Art dictier R., 1392, 284)
[2] Mais en somme l'esprevier de grant courage qui a teste de serpent -- c'estassavoir menue teste seche -- qui estbien chappé, gros yeulx saillans et esveilliez, gros par les espaules, plumage dur et roide mallecté de grosses mailles aspres et dures, qui ait bons serceaulx, bons cousteaulx, bonnes longues plumes, bons venneaulx, bonnes sans, balay a sain, grant ouverture endroit le bouel, courtes jambes grossectes, ses ongles entieres -- c'estassavoir du pessouer et du charnier et de la grant et petite sangle -- et que le remenant de son corps et de ses piez soit tenu entier, qui soit bien esveillié et se perche bel: tel esprevier est d'eslite. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 151)
[3] Item, sur un prieur de Beauvoisins, il print et embla un mantel sangle, un seel d'argent et VIIJ s., et aussi un drap de couleur sanguine, qu'il vendi XXVIIJ s. . (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 30)
[4] et illec congnut et confessa de sa pure et franche volenté, sanz aucune contrainte, que, un an a ou environ, lui estant en la ville d'Arras, il print de jour, en un hostel, un mantel de drap violet, court et sangle, et ycellui vendi en ladite ville XV.. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 39)
[5] Item, demi an a ou [environ], en la ville de Puteaux, un manteau de violet sangle et court qui pendoit à une fenestre, lequel il vendi en la ville de Saint-Cloud. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 40)
[6] Item, dist, present ledit Raoulet de Laon, que eulx deux ensemble, puis un an ençà, oultre la porte Saint-Honoré, prindrent une houppellande sangle à usage d'omme, nescevent de quel drap, laquelle ilz vendirent XVJ s. à un freppier demourant ès halles. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 91)
[7] Item, dist que, cinq ans a ou environ, en passant parmi la ville de Saint-Denis, et buvant d'une chopine de vin en une taverne, il print, oudit hostel, un petit manteaucourt sangle de drap marbré, qui estoit sur une table en l'ostel où il buvoit, lequel mantel il vendi, avant qu'il partist d'icelle ville, VJ s., à un homme qu'il ne congnoist. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 105)
[8] Et dit, sur ce requis, que Pierre Le Tessier est hault homme, et aagié de environ LX ans, et a le visaige barbu roux, grant nés et cras visaige, et est vestu d'une robe de gris camelin, manteau sangle de mesmes, fendu au costé de la longueur de ladite cotte, qui est longue jusques au gros de la jambe, fendue par devant, et un chapperon et chauces de pers, le chapperon noëllé soubz la gorge, et une barrete rouge. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 463)
[9] Et dit, il qui parle, sur ce requis, que ledit Phelipot, son compoingnon, se disoit estre du païs de Thouraine, il ne scet de quelle ville, et n'estoit pas hault homme, et avoit le visaige grasset, pale, et barbe noire, petiz cheveux et assez grant nez, et parloit assez attrait et peu, et estoit vestu d'une cotte hardie noire, longue jusques au-dessoubz du gros de la jambe, et n'est point noulée par devant, et un chapperon de drap vermail sangle, noulé soubz la gorge, sanz aumusse et chappel, et n'avoit nulles chauces. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 464)
[10] Et dit que ledit Mansseau estoit petit homme, de l'aage de LX ans ou environ, et avoit le visaige crasset, assez coulouré, une barbe courte, noire, petiz cheveux gris, et le nez long, et parloit attrait et assez, et estoit vestu d'une cotte hardie de drap brun, sans noëlleure, et longue jusques au gros de la jambe, et un mantheau de mesmes, unes chauces blanches et un chapperon vermail sangle, noulé soubz la gorge, sanz aumuce et senz chapel; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 465)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre