C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sandaulx dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Aussi fault-il, sans muser trop, Prendre dedens aucun syrop, Ou autre propre médicine à ce valant, plaisant et digne, Aiant en sa confection Quelque partie ou portion De ces choses, froides ou sèches, Qui soient redolens et fresches, à quoy valent en vérité Le jus et l'acétosité De frans citrons et de bons coignz, O lesquelx pevent estre joignz Camphre et sandaulx, qui sont moult chiers, Et pommes d'aigres grenadiers; (LA HAYE, P. peste, 1426, 121)
[2] D'aucunes choses refroidans Et mesler o les précédens, Comme sont sandaulx, blans et rouges, Et muscatellins bien douges, Et semences froides, sans fraude, Et tollir quelque chose chauldeDes autres dictes à présent. (LA HAYE, P. peste, 1426, 144)
[3] Aussi prenez avec ces choses Une entière dragme de rosesEsleues et de sandaulx Et de muscatellin fin beaulx, De tous les deux la quantité De deux dragmes par équité, Et de macis de bonne sorte O noys que la muscate porte, De cloz de girofle sans blame, De tous les troiz demie dragme; (LA HAYE, P. peste, 1426, 147)
[4] Item prenez, quant à ce faire, Spica nardi [et] zodoaire, Et du noble saffren, qui vient D'oultre la mer et d'Orient, O semence convéniente De basilic et sèche mente, Egalment de tous une dragme, Que Dieu vous ait et Nostre Dame, Et, avec les choses prédictes, Si ajoustez de margarites,De jagonces et d'esmeraudes, Où il n'ait nulz defaulx ne fraudes, Et de karabe et de coural, De couleur rouge franc loyal, De tous, égalment et par art, D'une dragme VIe part, Et aussi prenez d'esleues Roses, vermeilles et menues, Et de sandaulx de toute sorte Avecquez l'oz que le cerf porte Dedens son cuer selon nature, D'espode et de la limature D'yvoire fin, de tous en taille Demie dragme, comme qu'il aille. (LA HAYE, P. peste, 1426, 154)

Fermer la fenêtre