C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sainte dans 7FMR 
840 attestations 
 Page /85 

[1] Mais les derniers s'enclinent sans plus a la perfection de nostre vie humaine par infusion du saint Esperit et des dons de grace et par l'adrecement de noz oeuvres a salut et a gloire, en la puissance et par les merites de l'Eglise fondee sur la foy des saintz apostres, des lors que a saint Pierre furent bailliez les deulx clefz: l'une de discretion pour discerner les indignes d'avec les dignes, l'autre juridition espirituelle pour absouldre et lier par vicariat divin excercé en terre et approuvé es cieulx Moult fut releessié Entendement et tres conforté de sa douleur quant il congneut par si cleres enseignes celle que tant souvent en l'estude de sainte theologie et en ses secretes meditations il avoit suyvie et honnouree, et bien se attendoit estre par elle enluminé et getté hors dez doubtes qui le aguillonnoient, et soublegié de la grant charge que le corps mortel foullé de tribulations publiquez et privees lui donnoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 28)
[2] Car leurs glaives espandirent le sang innocent des martirs, ouquel fut destrempé le mortier du hault edifice de sainte Eglise. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 32)
[3] De la sainte Bible me veul je aider cy endroit et par exemple d'aultrui fault souldre la question qui te tient aux liens de erreur par affection. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 39)
[4] Sainte Escripture te monstre que par les pechiez du roy est pugny le peuple, et par le pechié du peuple est deprimé le roy. erreur par affection. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 43)
[5] Laisse desormez ceste question et te suffise de demourer en ceste sainte et humble pensee, que celle verité infinie, qui de noz biensfaitz ne peult mieulx valoir, ne par noz faultes empirer, tient sur tous egalle et droicturiere justice, non pas par nous ne pour vous, maiz par l'essencial perfection de sa naturelle bonté. saint Pierre furent bailliez les deulx clefz: l'une de discretion pour discerner les indignes d'avec les dignes, l'autre juridition espirituelle pour absouldre et lier par vicariat divin excercé en terre et approuvé es cieulx Moult fut releessié Entendement et tres conforté de sa douleur quant il congneut par si cleres enseignes celle que tant souvent en l'estude de sainte theologie et en ses secretes meditations il avoit suyvie et honnouree, et bien se attendoit estre par elle enluminé et getté hors dez doubtes qui le aguillonnoient, et soublegié de la grant charge que le corps mortel foullé de tribulations publiquez et privees lui donnoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 53)
[6] Maiz pour quoy Dieu seuffre sa sainte Eglise et sez sacrez ministres ainsi desoler, violler et mespriser, vouldroye je bien encor, s'il ne te desplaisoit, enquerir. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 54)
[7] Et tu, souverain pasteur, pourroiez, s'il te plaisoit, ton Eglise et tes ouaillez preserver de toute violence et de guerre, comme tu aiez defendu d'i main metre, et sentencié en sainte Escripture que qui leur touchera touchera la prunelle de ton oeil. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 54)
[8] Et vous, prestes qui avoiz fourvoyé la droite voye, et escandalizé le peuple par lez mauvaiz exemples de voz vices, et rompu le convenant de sainte purté que vous m'avez fait, je juge que pour la transgressionde vostre saint estat vous serés abaissiez et foullez au dessoubz dez aultres, et chacun vous courra sus, et mesprisera comme reprouche du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 54)
[9] Se ilz desdaignent sainte prestrise, qui la prisera? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 55)
[10]O sainte mere Eglise, tu fus fondee sur humilité, qui est la premiere pierre de l'edifice de Jhesu Crist, et par humilité gardee soubz la cremeur de Dieu es eslevee en exaltation sur le monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 56)

840 attestations 
 Page /85 
Fermer la fenêtre