C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saint dans 7FMR 
6827 attestations 
 Page /683 

[1] C'est contre Dieu procurer, Au saint Esprit murmurer, Et charité forjurer, Et de grace soy retraire, Et fortraire De gloire qui tousjours dure. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 21)
[2] la preuve t'en donna par oeuvre et par doctrine mon disciple saint Pol, herault et publieux de mes commandemens, qui t'enseigna que en enfermeté et en peril est la perfection de vertu; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 25)
[3] Mais les derniers s'enclinent sans plus a la perfection de nostre vie humaine par infusion du saint Esperit et des dons de grace et par l'adrecement de noz oeuvres a salut et a gloire, en la puissance et par les merites de l'Eglise fondee sur la foy des saintz apostres, des lors que a saint Pierre furent bailliez les deulx clefz: l'une de discretion pour discerner les indignes d'avec les dignes, l'autre juridition espirituelle pour absouldre et lier par vicariat divin excercé en terre et approuvé es cieulx Moult fut releessié Entendement et tres conforté de sa douleur quant il congneut par si cleres enseignes celle que tant souvent en l'estude de sainte theologie et en ses secretes meditations il avoit suyvie et honnouree, et bien se attendoit estre par elle enluminé et getté hors dez doubtes qui le aguillonnoient, et soublegié de la grant charge que le corps mortel foullé de tribulations publiquez et privees lui donnoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 28)
[4] Mais les derniers s'enclinent sans plus a la perfection de nostre vie humaine par infusion du saint Esperit et des dons de grace et par l'adrecement de noz oeuvres a salut et a gloire, en la puissance et par les merites de l'Eglise fondee sur la foy des saintz apostres, des lors que a saint Pierre furent bailliez les deulx clefz: l'une de discretion pour discerner les indignes d'avec les dignes, l'autre juridition espirituelle pour absouldre et lier par vicariat divin excercé en terre et approuvé es cieulx Moult fut releessié Entendement et tres conforté de sa douleur quant il congneut par si cleres enseignes celle que tant souvent en l'estude de sainte theologie et en ses secretes meditations il avoit suyvie et honnouree, et bien se attendoit estre par elle enluminé et getté hors dez doubtes qui le aguillonnoient, et soublegié de la grant charge que le corps mortel foullé de tribulations publiquez et privees lui donnoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 28)
[5] O tu, Entendement, fait au patron de la Trinité par ces troys puissances, Congnoissance, Volenté et Memoire, unies en la substance d'une seulle ame, qui par les creatures faictes en ce visible monde congnoys par reflection, comme en ung mirouer obscur en lumiere de foy, lez invisibles oeuvres de Dieu, que aprés la glorification verras face a face, as tu memoire du sacrement que tu me feis en la reception du saint baptesme, ou tu renonças aux pompes et deceptions de l'ennemy de char humaine, et te dedias et consecras du tout au service du Createur? tres conforté de sa douleur quant il congneut par si cleres enseignes celle que tant souvent en l'estude de sainte theologie et en ses secretes meditations il avoit suyvie et honnouree, et bien se attendoit estre par elle enluminé et getté hors dez doubtes qui le aguillonnoient, et soublegié de la grant charge que le corps mortel foullé de tribulations publiquez et privees lui donnoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 30)
[6] ou fut jadis le riche palais du cruel empereur Neron, est a present la devote eglise du tres debonnaire et humble pescheur saint Pierre. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 32)
[7] " Tu voys doncquez comme les regnes et les puissances establies sans doctrine ou conduiz par desrayson sont non certains, et tirent et le roy et le royaulme a paine et a mort, qui est la soulde et le guerdon de peché, selon saint Paoul. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 47)
[8] Cest exemple met saint Jeroime mon greffier ou prologue de la prophecie Abacuth, qui en escripvant, a la persone dez chetifz desirs humains, contre la tardive et longue souffrance dez jugemens de Dieu, forma la demande pareille a la tienne; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 51)
[9] Et vous, prestes qui avoiz fourvoyé la droite voye, et escandalizé le peuple par lez mauvaiz exemples de voz vices, et rompu le convenant de sainte purté que vous m'avez fait, je juge que pour la transgressionde vostre saint estat vous serés abaissiez et foullez au dessoubz dez aultres, et chacun vous courra sus, et mesprisera comme reprouche du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 54)
[10] Vray est qu'il ne les donna pas aux hommes, maiz a Dieu, pour ce qu'il veoit que l'Eglise, et mesmez l'ordre catholique, estoit comme en voye d'estre delaissié pour ce que peu de gens se ingeroient au lieu saint Pierre recuillir, pour le petit prouffit ou revenue qui y estoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 57)

6827 attestations 
 Page /683 
Fermer la fenêtre