C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sains dans 7FMR 
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[1] Se le peuple doncques se plaint et il est foulé et blecié, je appelle Dieu en tesmoing que nous n'en sommespas sains et que assez en avons nostre part. (CHART., Q. inv., 1422, 33)
[2] La est le lieu ou Amours le gentis Tient son escole a tous ses apprentis Sains et malades, Dont les plusieurs portent leurs couleurs fades. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 167)
[3] Autrement ne vous y jouez, Car il convient que les dons voysent Aux sains a qui ilz sont vouez; (CHART., D. Rev., a.1424, 318)
[4] Vous et autres qui ainsi jurent Et se condempnent et maudïent, Ne cuident que leurs sermens durent, Fors tant comme les moz se dïent Et que Dieu et les sains s'en rïent, Car en telz sermens n'a riens ferme, Et les chestives qui s'y fïent En plourent aprés mainte lerme. (CHART., B. Dame, 1424, 343)
[5] Un douloreux pense tousdis Des plus joyeux le droit revers, Et le penser du maladis Est entre les sains tout divers. (CHART., B. Dame, 1424, 351)
[6] Sains enseignemens, miraculeux exemples et artificieux ouvrages m'as a present desclairez et ouvers, mere tres cheritable et maistresse excellente, et qui surmontent la comprehension naturelle de ma pensee. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 33)
[7] La dissolution des bas prestres commença ceste plaie en Behaingne, et la negligence des grans prelas la fera croistre et durer par tout, qui tant fuient lez sains consilles, comme le maulvez enfant a escolle. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 58)
[8] Encores remaint la doubte de la violation des eglises et des pollutions dez sains lieux, dont l'injure est a Dieu, non pas a sez ministres. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 59)
[9] Et tant lez a conquis perverse adhurterie et opinative esperance, que ilz ne daignent encliner leur entendement au sens de la lettre, maiz ozent forcer les sains textes, et contraindre la verité des prophecies a expositions controuveez. a riens ferme, Et les chestives qui s'y fïent En plourent aprés mainte lerme. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 106)
[10] Avec les benois sains esleus Les conduit de Dieu preesleus. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 119)

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