C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saignoit dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Et en sa destre main portoit sa bannerolle, ou Nostre Dame et son Enfent estoient, de laquelle de pas a pas il se saignoit. (LA SALE, J.S., 1456, 123)
[2] Messire Jaques retira son bras qui saignoit à moult grantrandon, et cuyda rempoigner sa hache d'une grant desmarche; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 126)
[3] Et l'armet, qui n'estoit pas actaiché, mais l'avoit ledit messire Bernard seullement mis en sa teste, ainsi que communement l'on court ès Espaignes, se haulsa d'icelluy cop, qui fut durement atteint, et tellement que ledit messire Bernard fut froissé et blessé en trois lieux au visaige, dont le plus fort et le plus grief estoit au menton, et de ce saignoit très fort. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 134)
[4] Tout ainsi que vous avez oÿ auttorisoit Gieffroy Berinus de tout ce qu'il pouoit et savoit, si que le roy Ysopes se saignoit a merveilles de ce que Gieffroy lui contoit, car ce fu Ysopes mesmes qui avoit envoyé aux .VII. sages de Romme pour avoir les respons des .III. demandes, et fu Gieffroy li uns de ceulx qui y alerent en message, et tuit li autre estoient mort, car li felon cuvert, qui habitoient ou regne de Blandie, les firent murdrir couvertement, et ainsi eüssent il fait Gieffroy, se il ne se fust desconneüz et fait contraiz, ainsi que vous avez oÿ devant ou compte, ne nul ne sceut qu'il devint ne s'il estoit mort ou vif; (Bérinus, I, c.1350-1370, 146)

Fermer la fenêtre