C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saiectes dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] La Ve est la fin où il veult tendre, c'est qu'il doit considerer quel chose le meut à parler et l'entente où il veult venir afin et pour ce que parolles ressemblent saiectes qui tost sontdictes et neant traictées ne die chose qui à l'effait de sentence puissent estre prejudiciables ne meismement reprouchables et que si entendiblement les declaire que on n'y puist nocter autre entencion ne que il a. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 166)
[2] Et pour ce ceulz qui sceuent la meniere de combatre a eulz, ilz traient saiectes senz fer et quarriaux, et ainsi les blecent il et occient. (6203, 338)
[3] Et font draps, estivaus et tous autres mestiers, et mainent chars et charrectes, et font toutes manieres de mestiers excepte ars, saiectes et armes ; (6203, 370)
[4] et des saiectes grant foison et vne hache. (6203, 371)
[5] Et des pennes de ses elles on en fait grans ars et fors pour traire saiectes. (6203, 383)
[6] Ledit chevalier a esté son temps et est garniz de mauvaises gens et serviteurs bateurs et crimineulx : Rex iniquus iniquos ministros habet, etdit que yceulx maufaiteurs batirent, fraperent et navrerent pluseursescoliers qui très doucement et devotement et simplement aloient en procession, non armez ne que aigneaux, et, qui pis est, les poursuirent et chacerent à espées, dagues, couteaux, ars et saiectes en traiant sur eulx et jusques en l'eglise de S. Caterine, à l'eure mesme que corpus Domini estoit entre les mains duprelat qui disoit la messe, à ce que l'en veist avenir ce qui est dit des paiens :Deus, venerunt gentes in hereditatem tuam, polluerunt templum sanctum tuum, posuerunt Jerusalem in pomorum custodiam, qui est moult grief et de moult grant punition que violer le temple de Jhesu Crist, où toutz doivent estre asseurs. (BAYE, I, 1400-1410, 100)
[7]desertionem, pour ce que l'en ne lit, ne presche, ne despute l'en a par especial en ceste noble theologie ou college de Serbonne en ce temps present qui est ordonné auxdictes desputoisons, maiz sont espars les escoliers et seront plus, se remede n'y est miz, pour ce que posuerunt morticina servorum suorum,et pour ce que les escoliers et serviteurs de Dieu qui faisoient le divin service à S. Caterine et l'oyoient, et où estoit faicte predication pour les IIJ poins dessusdiz, furent en ce service delessiez et dechacez, quant les ennemiz de Dieu et persecuteurs survindrent, en tant que sembloit que la persecution de Saint Thomas de Cantorbie fust retournée, car les saiectes voloient près du prelat qui celebroit et estoit près de la perception, et falu qu'il attendist la fureur un peu passée, aussy falu que le prescheur cessast, et tout par le fait de Savoisy et de ses menistres qui a acoustumé de faire telz choses. (BAYE, I, 1400-1410, 102)
[8]Aucuns d'eulx furent navrez ou cuer de saiectes qui sont en peril, les autres ou chief, autres es bras, autres es gembes, autres es mains, pour quoy,conturbati fuerunt qui videbant eos et timuit omnis homo, tellement que pluseurs de plus de IIJ jours ne povoient revenir à eulx, dont un religieuz est devenus alienatus amente, maiz letabitur justus, cum viderit vindictam manus suas,etc., combien que le sanc ne demande point. et où estoit faicte predication pour les IIJ poins dessusdiz, furent en ce service delessiez et dechacez, quant les ennemiz de Dieu et persecuteurs survindrent, en tant que sembloit que la persecution de Saint Thomas de Cantorbie fust retournée, car les saiectes voloient près du prelat qui celebroit et estoit près de la perception, et falu qu'il attendist la fureur un peu passée, aussy falu que le prescheur cessast, et tout par le fait de Savoisy et de ses menistres qui a acoustumé de faire telz choses. (BAYE, I, 1400-1410, 103)
[9] ENVIE CUPIDO, voyant que Phebus aimoit Dyane, tres belle vierge, gecta deux saiectes : l'une d'or contre Phebus et l'autre de plonc contre Dyane. (7006, 159)

Fermer la fenêtre