C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de saichant dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Neantmoins a eu la seigneurie mestier jusques cy de prince saichant et de assistence de gens qui aient savoir. (CHART., Q. inv., 1422, 47)
[2] Mais le jouvencel, saichant que proesce de noble cuer estoit la plus digne chose, saillit a cheval et tout armé dedens icelle abisme inestimable, qui aprés lui se recloy pour le sauvement de la cité. (CHART., Q. inv., 1422, 53)
[3] Aucuns gentilz hommes, à qui il dist ces parolles, le vindrent dire audit duc, et d'aventure le conte de Campobache dont j'ay parlé se trouva devant, quant ilz vindrent parler au duc, où, saichant la prinse dudict Sifron, se y voulut bien trouver, doubtant qu'il ne deïst de luy ce qu'il savoit,car il entendoit tout le demené dudict conte, tant d'un costé que d'autre, et luy avoit esté tout communiqué et estoit ce qu'il vouloit dire. (COMM., II, 1489-1491, 137)
[4] La damoyselle de Bourgongne, qui puis a esté duchesse d'Autriche, saichant ceste condamnation, s'en alla en l'hostel de la ville leur faire requeste et supplication pour les deux dessusditz; (COMM., II, 1489-1491, 202)
[5] Aucuns gentilz hommes, à qui il dist ces parolles, le vindrent dire audit duc, et d'aventure le conte de Campobache dont j'ay parlé se trouva devant, quant ilz vindrent parler au duc, où, saichant la prinse dudict Sifron, se y voulut bien trouver, doubtant qu'il ne deïst de luy ce qu'il savoit,car il entendoit tout le demené dudict conte, tant d'un costé que d'autre, et luy avoit esté tout communiqué et estoit ce qu'il vouloit dire. (COMM., II, 1489-1491, 137)
[6] La damoyselle de Bourgongne, qui puis a esté duchesse d'Autriche, saichant ceste condamnation, s'en alla en l'hostel de la ville leur faire requeste et supplication pour les deux dessusditz; (COMM., II, 1489-1491, 202)
[7] Le vray amy, se tu faiz mal, Lui saichant, par especial Le te dira pour toy garder. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 4)
[8] Lors la nouvelle fut a Guines et a Calais que Saintré estoit venus, et par toutes les frontieres, dont le conte de Boucquincan, qui ja estoit a Calais pour commencier les armes, saichant la venue de Saintré, fut bien content. se y voulut bien trouver, doubtant qu'il ne deïst de luy ce qu'il savoit,car il entendoit tout le demené dudict conte, tant d'un costé que d'autre, et luy avoit esté tout communiqué et estoit ce qu'il vouloit dire. (LA SALE, J.S., 1456, 175)
[9]" Le pouvre seigneur de Saintré, qui de la luicte et du grant plaisir que Madame y avoit prins, et mesmement a le veoir le plus feible ou moins saichant de luictier, ne savoit un seul mot dire. (LA SALE, J.S., 1456, 283)
[10] Et ce dit jour mesmes, pource que le roy fut disner en la maison d'un seigneur de la ville de Napples, qui estoit auprés du lieu ou l'artillerie avoyt esté assiegee, aprés disner les canonniers et bombardiers saichant le roy ou il estoit, et qu'il les povoit veoir et adviser, se parforcerent si tres depiteusement a tirer et tempester la dicte place du Chasteau Neuf, moyennant aussi quelques gracieux dons d'argent que le roy leur envoya affin qu'ilz fissent bon devoir, que environ trois heures aprés disner, ceulx de dedens voyans l'enorme baterie qu'on leur faisoit de toutes pars, le roy en propre personne illecques present, furent contrains de rechief a parlementer: et cessa l'artillerie. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 252)

Fermer la fenêtre