C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de sachant dans 7FMR 
2 attestations 
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[1] Et Paresce est laide, nice et vilaine, Despourveue, non sachant, incertaine, Qui los, ne pris, ne grace ne desert. (CHART., B. Nobles, c.1424, 403)
[2] Maiz prince non sachant trouble l'estat d'un chacum, et est la targe dez mauvaiz et la couverture dez crimes. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 72)
[3] Et puis que es loys et escriptures est la prudence et le sens humain, indigne chose est que celuy demeure non sachant, qui est la vie des loys et l'adrecement du sçavoir du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[4] Sa nativité, qui devant Vient, si est le souleil levant, Et sa mort c'est souleil couchant, Qui nous rent instruit et sachant ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 111)
[5] Tant tindrent celle dame a sage Qu'ilz l'ont sur toutes honoree, Et, aprés sa mort, aouree Comme deesse l'ont la gent Folle, incredule et non sachant ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 279)
[6] Et ceste meisme verité Valere par auctorité Touche ou lieu la ou il recorde Du philosophe de concorde Socrates, qui par la responce D'Appollo, le dieu de semonce, Fu jugié en trestoutes sommes Le plus sage de tous les hommes, Que cellui Socrates disoit Que homme nul ne souffisoitA regner n'a gouverner gent, S'il n'estoit prudent et sachant ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 218)
[7]Je vous feray bien vostre emplage, De certain le soiez sachant. (Mir. pape, 1346, 390)
[8] Non ayant regart à mon gros et confus langaige, mais à l'exuberant partie d'amour qui en moy gist, laquelle pour le demourant, qui n'attrait fors honte à mes yeulx, vueilles en gré recevoir, sachant o treschier et digne orateur, que s'en moy avoit vertu par laquelle je fusse digne de te loer et prisier à ta desserte, je esleveroie ton nom immortel par escris à toutes posteritez futures, magnifiant tes haultes et resplendissans euvres, dignes et meritoires d'accumulacion de loenges extremes. (ROBERTET, Oeuvres Z., c.1450-1500, 119)
[9] Car je pense que ja n'aura povoir De se garder, mais changera vouloir Quant Plaisance lui monstrera a l'ueil Gente Beaulté plaine de doulx acueil, Jeune, sachant, et de maniere lye Et de tous biens a droit souhait garnie. (CH. D'ORLÉANS, Ret. am. C., 1414, 4)
[10] L'escolle peut tenir de courtoisie : En la voyant aprent qui est sachant, Et en ses fais qui va garde prenant : De ces grans biens est ma Dame garnie. (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 26)

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