C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de s dans 7FMR 
44 attestations 
 Page /5 

[1] Doncques, ces choses declairiées et veues, pour une fois souffise, sanz plus repliquer en fin de chascun chapitreci après en ceste partie, par si que attribuée soit la gloire des vertus du dit prince à Dieu et à noblece de courage prise en maniere de theume en ceste premiere part de mon volume. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 11)
[2] et à la perfin fu determiné et dit que, sauve toutes raisons d'Escripture Sainte ou theologie, n'estoit point neccessaire à la perfection et enterinité du corps ressuscité de Jhesu-Crist ravoir tout le sang respandu en l'arbre de la croiz, et devotement se peut croire que pour la devocion de ses amis, dont il n'est point de doubte que le jour de sa Passion devotement en recueillirent, en laissa sus terre. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 96)
[3] puis ala à la forteresse de Tracrot, et tant fist par engins et force qu'ilz se rendirent, puis mist le siege à La Roche Sinadoire, qui merveilleusementest forte place et semble comme imprenable, et moult grant garnison de bonnes gens d'armes y avoit, toutefoiz par force fu prise, qui sembla estre miracle ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 155)
[4] grant foy a vers Dieu, en sesbesoins vers lui se tourne ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 158)
[5]) autant comme en tous les temps passez ait esté, où moult a de vaillans hommes et de jeunes voulentis et desirans d'acroistre leur los et renommée, et aussi des sages conduiseurs et meneurs des fais de ce reaume, si comme le comte de Tanquervile, messire Jehan de Hengest, seigneur de Heugueville, chevalier, bon loyal et sage conseilleur et mains aultres sages etvaillans, tous tendens au bien et utilité de ceste terre, et d'autres preudes hommes sages distribueurs et conseilliers loyaulz en la policie commune et bien propre de la personne du roy, si comme messire Jehan, seigneur de Montagu, vidame de Launois et grant maistre d'ostel du roy, sage, loial et preud'omme et de conscience, et cellui suis-je tenue de ramentevoir, car c'est le pere des pouvres et secours des besoigneux, homme prudent et discret, large de son avoir et de sa parole, et aide liberal, et vray ami, si comme maint et moy l'avons esprové ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 178)
[6] dont les Anglois veans la prudence et valeur du souverain prince, garde de son pais comme bon pastour de ses ouailles, par lequel leur bonne fortune estoitmalement adnichilée, et aussi que les seigneurs et chevaliers de France estoient tres expers et esveillés aux armes, se besoing fust, ainsi que dit le proverbe : «Selon seigneur maignée duite», vigoureux deffendeurs de leur terre, n'oserent plus mettre pié en France, se tindrent en leur pais, là guerroierent entre eulz s'ilz vouldrent, car par deçà, depuis le temps du sage roy Charles, moult y orent perdu et riens gaagné tout y eussent ilz devant si grant prerogative qu'il sembloit que devant eulz nul n'osast l'oeil lever, comme il appert par les croniques et la relacion des anciens de ce temps, mais, (Dieux mercis ! (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 242)
[7] Le clerc par ces lettres dittées en tres beau latin mercia le roy humblement de l'onneur qu'à lui non digne faisoit, mais que vrayement, comme il fust homme solitaire, speculatif, et d'estranges manieres, n'estoit abte à court, neen bouche ne sceust avoir les blandices flateuses, qu'il convenoit à seigneurs ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 64)
[8]A FRANCESCO DA PIETRASANTA S. (0304, 29)
[9]A LA DUCHESSE DE MILAN Lyon, s. (0304, 43)
[10]AUX GARDES DES PORTES S. (0304, 66)

44 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre