C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rompans dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Le XVe jour d'icellui mois de may, furent faictes joustes à Paris devant l'ostel du roy, aux Tournelles, par quatre gentilzhommes de guerre de la compaignie du grant seneschal de Normendie, qui avoient ordonné les lisses et preparé le champ, en faisant assavoir à tous qu'ilz se trouveroient ilec audit XVe jour de may, pour attendre tous venans, rompans chascun trois lances à l'encontre d'eulx. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 202)
[2] Que si quelques-uns en estoyent attaints, comme furent plusieurs, apres qu'avec un merveilleux courage il les avoyent arrachées de leurs corps, les rompans, et comme chiens enragez mordans les pieces à belles dents, ils ne laissoyent pas pour cela de retourner tous navrez au combat. (S746, 348)
[3]Puis un troisieme ou vous verrez les furieux et endiablés François, qui rompans toutes les loix de nature, et violans tous les Edits de leur Roy et Prince Souverain : les uns comme bouchers d'hommes les pendront par les pieds : leur fendront le ventre et en tireront les tripes, qu'ils traisneront par les ruës, puis les jetteront es voiries, tout ainsi que celles des bestes brutes. (S746, 585)

Fermer la fenêtre