C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rechut dans 7FMR 
32 attestations 
 Page /4 

[1]Chils rois d'Engleterre dont je parole, qui rechut ce grant blame et damage devant Struvelin en Escoce eut deus freres de remariage, desquels li uns estoit appellés li contes Marescaus et fu homs de sauvage et diverse maniere. (FROISS., Chron. D., p.1400, 45)
[2] Qant li papes vei les lettres dou roy d'Engleterre, ils les rechut et les chevaliers en grant chiereté, et les ouvri et lissi tout au lonc, et tint ces escriptures en secré. (FROISS., Chron. D., p.1400, 52)
[3] Si en rechut il tres crueuse punition en la fin, ensi que vous orés assés proçainnement recorder en l'istore. les ouvri et lissi tout au lonc, et tint ces escriptures en secré. (FROISS., Chron. D., p.1400, 53)
[4]Ens ces sejours, joies et esbatemens ou li contes Guillaumes de Hainnau tint et rechut la roine d'Engleterre en la ville de Valenchiennes, fu ordonné de messire Jehan de Hainnau conment il feroit, ne quel carge de gens d'armes il averoit. (FROISS., Chron. D., p.1400, 68)
[5] Et rechut li rois toutes les dignités et solempnités que rois doit et puet recevoir, et estoit pour lors ou sessime an de son eage; (FROISS., Chron. D., p.1400, 103)
[6] Vous devés sçavoir que messires Jehans de Hainnau fu ce jour moult regardés de contes, de barons et de chevaliers d'Engleterre qui en devant point veu ne l'avoient, conjois et festoiiés, et rechut moult d'onnours. (FROISS., Chron. D., p.1400, 104)
[7] Messires Jehans de Hainnau rechut les lettres, et les ouvri et lissi tout au lonch. (FROISS., Chron. D., p.1400, 156)
[8] La roine, mere dou roi, rechut celle jone roine moult doucement, car elle savoit d'onnours tout qanq que on en pooit sçavoir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 161)
[9] Se li fu li tres bien venus, et le rechut a grant joie et toute sa compagnie; (FROISS., Chron. D., p.1400, 168)
[10]Comsiderés entre vous qui entendés raison, le povre aventure chils gentils chevaliers, messires Guillaumes Douglas, eut et rechut en roiaulme estragne et lontain, pour bien faire. (FROISS., Chron. D., p.1400, 170)

32 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre