C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rechupt dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] L'archevesquede Cantorbie avoit ainsi dit et remonstré en Conseil, aux oncles du roy et à ceulx qui député et ordonné y estoient pour le conseil, que, quant on couronna le roy Richart d'Angleterre, leur seigneur, et on luy fist serment, et cilz releverent de luy qui à relever y avoient et il rechupt le foy et les hommaiges de ses hommes, pour ces jours il estoit dessoubs son eage, car ung roy par droit, avant qu'il doye venir à terrene possession, ne gouverner royaulme, doibt avoir vingt et ung ans et doit estre jusques en cel eage au gouvernement de ses oncles, se il les a, ou plus prochains ou de ses hommes, pour quoy l'archevesque de Cantorbie avoit dit ainsi que au prismes estoit le roy furnis de eage et de sens et estoit venus le terme et accompli qu'il avoit XXI. ans de eage, pour quoy il conseilloit pour le plus seur que tout renouvellassent leur reliefz et seremens de luy et tout ceulx de son royaulme, qui de luy tenoient, recongnisteroient leur seigneur. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 79)
[2] Le roy de Navairre le rechupt moult grandement et liement, et ne luy monstra onques samblant de maltalent ne de haynne qu'il eust contre le roy de France qui luy avoit fait toullir son hiretaige de la conté de Wruez en Normendie; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 125)
[3] Et là le rechupt le roy de France très grandement et grossement, et luy donna dons et joyaulx à grant fuison, et à ses chevaliers aussi que le duc mena en sa compaingnie, tant que le duc s'en contenta grandement; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 178)
[4] Il prinst ce chemin et fist tant par ses journées que il vint à Vennes, et là trouva le duc qui le rechupt assez liement, car ils estoient prouchains cousins ensamble. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 233)
[5] lors perchut Le balade et le virelay Tel que de Rose rechupt l'ai, Et adont dist elle en riant : « Sans cause nous l'alons priant ! (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 78)
[6] Encores n'estoit point venus Ens ou vregier Pynoteüs, Dont trop mal en vint a la belle, Car s'il euïst la esté, elle N'euïst pas rechupt l'encombrier Qui li sourvint ; (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 86)
[7] Cestuy Roy Alonse prospera en lignie de filz et de filles, dont il fit de grandes aliances, [et] de luy et des siens descendy le Roy Alonse, qui moult traveilla en armes pour la foy crestienne, moult de Sarrazins fist morir de son temps, et moult de vaillances fit de sa personne, et dont moult de fois fut en dangier de morir tant en la prison des infideles, comme des bleceures et battures qu'il rechupt sur son corps en diverses batailles et rencontres. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 36)
[8] mais le Roy de Cypres envoya au devant de luy et le rechupt benignement en son pays, et luy donna à entendre la crainte où il estoit et comment, maulgré luy, il dissimuloit avecques les payens, et le fit sage de la puissance des mescreans Salhadins, qui estoit moult grande, et prit en conseil, par le moyen du Roy de Cypres, qu'il envoya en Jherusalem demander ung saulf conduit pour six mille hommes aler en pelerinage au Saint Sepulcre et sans armures. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 78)
[9] Et fut rechupt des patriarces et autres devotes gens moult benignement, et là luy monstrerent la saincte vie de Sebille, sa mere, et, après les devoirs fais devotement par luy et par sa compaignie, il se party le IIIIe jour et se tira au mont de Sinay. estoit moult grande, et prit en conseil, par le moyen du Roy de Cypres, qu'il envoya en Jherusalem demander ung saulf conduit pour six mille hommes aler en pelerinage au Saint Sepulcre et sans armures. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 79)
[10] et rechupt celle journée le duc Renier moult grant perte de noblesse de France et d'Alemaigne et aussy de ses pays; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 90)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre