C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de recevoie dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Puis qu'il faut que point ne le voie, Au moins se lectres recevoie, Qui presentassent Reconfort et se guermentassentDes maulx que noz deux cuers entassent, Son doulz parler representassent, Humble et humain, Au moins congneusse je la main Qui tant m'a escript soir et main Doulz mos de demain en demain, Si les baisasse Et quoy que trop ne m'en aisasse N'en cuer du tout ne m'envoysasse, Entretant un pou m'appaisasse En regardant Ses lectres et bien les gardant. (CHART., L. Dames, 1416, 250)
[2] Mais la teste encline comme ours Recevoie son dous voloir, Fust de joie, fust de doloir, Humblement comme amis parfais Amoureus par dis et par fais. (MACH., R. Fort., c.1341, 15)
[3] N'onques ne fist si grant volée, Ne de l'air si haute acolée Après proie, ne si lonc tour, Qu'adès ne feïst son retourDevers moy amiablement, Et je tout adès liement Courtoisement le recevoie. (MACH., D. Aler., a.1349, 365)
[4] Je voy celle en essil aler De qui tant de biens recevoie Que partout honnourée estoie Pour l'amour d'elle. adès ne feïst son retourDevers moy amiablement, Et je tout adès liement Courtoisement le recevoie. (Mir. mère pape, c.1355, 374)

Fermer la fenêtre