C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de recepvoient dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] ses gentilz hommes devant lui ordennés, et gens d'armes tous estofez, comme pour combatre, en nombre et quantité de pluseurs lances, lesquelz estoient soubz cappitaines, chevaliers notables, et tous recepvoient beaulz gages pour la desserte de cel office ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 50)
[2] pour laquel bonté et esmolumens, qu'ilz en recepvoient, tant l'amoient que plus grant pitié ne pourroit estre veue que le dueil et regrais de eulx fait de son trespassement. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 151)
[3] et en grant doubte le recepvoient à Venise, tant craignoient à desplaire au roy. (COMM., III, 1495-1498, 65)
[4] Mais cheulx qui recepvoient la scienche de verité, pour che qu'elle est de bonté plaine comme du bon Dieu donnee, se faire se peult, avec tous le desirent avoir commune». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 145)
[5] La main de celluy qui porte l'aulne signifie les officiers et prevostz qui recepvoient les pecunes de la communité, ceulx cy doivent estre zelateurs du bien commun, craindre Dieu, honorer, et avoir bonne conscience. (S182, 449)
[6] Car la coustume des gens de l'ost de Charlemaigne estoit telle que, devant que entrer en bataille, ilz se confessoient et recepvoient leur Redempteur et le nostre. (S185, 317)

Fermer la fenêtre