C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de raisine dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] et aussi peut on faire sagetes cavées dedens, et y met on feu fort de oeile, souffre, poiz noire et poiz raisine, et ce feu est envelopé en estoupes et les peut-on giter par arbalestes en ces engins, et se loisir on peut avoir de foison en giter, merveilles sera s'ilz ne s'esprenent ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 238)
[2] Combatteurs en mer doivent estre garniz de vaisseaulx plains de poix noire, de raisine, de souffre et d'huylle et tout ce confit ensemble, enveloppé en estouppes; (BUEIL, II, 1461-1466, 57)
[3] A ceste roigne comune prenez la racine d'unne herbe qui est sus les paroiz des mesons, qui s'apelle en latin yreos et en nostre lengaige lirgue, et la tailliez menu et la fetes boillir dedanz yaue, et puis metez dedanz autant d'uille de noiz comme de yaue quant elle sera boullie, et getez dehors l'erbe et aiez de la poiz geme et raisine, tant de l'un comme de l'autre, bien pillé, et polverisé et getez dedanz l'yaue et uille dessus ditte. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 118)
[4]À la galle, il le faut frotter de son urine avec du vieil beurresalé, ou l'oindre de poix raisine fondue en vin blanc. (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 23 v°)

Fermer la fenêtre