C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rachapt dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Ces parolles engendrèrent grand hayne dudict conte de Charroloys au roy, avec ce qu'il n'y avoit guères que le roy avoit rachapté les villes de dessus la rivière de Somme, comme Amyens, Abeville, Saint Quentin et autres, baillées par le roy Charles VIIe audict duc Philippe de Bourgongne par le traictié qui fut fait à Arras, pour en joyr par luy et ses hoirs masles, au rachapt de quatre cens mille escus. (COMM., I, 1489-1491, 8)
[2] Ainsi avoit prins ce conte de Charroloys en très grant despit ce rachapt des terres dessusdictes. (COMM., I, 1489-1491, 75)
[3] Respondez moy si le doulx CruciffisQui pour nous tous fut en l'air estendu Et sur la crois percé, cloué, pendu, S'il n'eust esté Dieu et homme parfait, Je vous demande s'il alors il eust fait Le droit rachapt de tout l'umain lignage. (LA VIGNE, S.M., 1496, 335)
[4] Si Dieu eust fait ainsi, comme tu dis, De prandre une ange en son hault paradis Qui eust esté, par quelque passion, Digne de faire nostre redempcion, De ce rachapt seulement a une ange En devrions rendre grace et louenge Totallement, non pas a Dieu le Pere. (LA VIGNE, S.M., 1496, 338)
[5] Si montoit ledit rachapt à quatre cens mil escuz, et contendoit le Roy que iceulx quatre cens mil escuz viendroient en la main du conte; (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 2)

Fermer la fenêtre