C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de race dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Entre les autres ung fort bien renommé appellé messire Philippes de Lalain, qui estoit d'une race dont peu s'en est trouvé qui n'ayent esté vaillans et courageux, et presque tous mortz en servant leursseigneurs en guerre. (COMM., I, 1489-1491, 12)
[2] C'est l'aultre bien qu'après je te poursuis Et s'une fois ce degré aconsuys, Mon chier enffant, je te supplie, ensuys La voye et trace De moy, ton pere, et de ceulx de ta race. (LA VIGNE, S.M., 1496, 164)
[3] Au jour d'ui, ont esté commiz, du consentement de maistre Hebert Camus, procureur du duc d'Orleans, d'une part, et de maistre Race Pannier, procureur du conte de Nevers, d'autre part, les seigneurs cy dessoubz nommez à la garde des chasteaulx qui s'ensuivent : c'est assavoir, le sire d'Auffemont, à la garde du chastel de Coucy; (BAYE, I, 1400-1410, 271)
[4] Ce jour, maistre Race Pannier s'est opposé, comme procureur de monseigneur le conte de Nevers, à ce d'une part, et de maistre Race Pannier, procureur du conte de Nevers, d'autre part, les seigneurs cy dessoubz nommez à la garde des chasteaulx qui s'ensuivent : c'est assavoir, le sire d'Auffemont, à la garde du chastel de Coucy; (BAYE, II, 1411-1417, 146)
[5] Touteffoiz l'on a escript qu'il estoit de la race entre les Juifz, qui avoit une merveilleuse singularité, c'est une maniere de suffumigacion ou Temple que nul vent ou tempeste ne povoit destourner qu'elle ne alast droit, sans vaciller devers le ciel et est de quoy Salomon parla en ses cantiques Sponse: " Que est ista que ascendentur per desertum sicut virgulla fumi ex aromatibus mirre, et thuris, et universi pulveris pigmentarii " . (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 32)
[6] Ptholomée Philopator, roy de Egipte, fut environ ce temps très sçavant en la science des estoilles, suivant la race de ses predecesseurs roys. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 74)
[7] Plusieurs ont esté de ce nom en grande auctorité à Romme, desquelz dure encorre la race, qui tous ont aymé astrologie et ont les aucuns d'eulx composé livres ardus et subtilz en ceste science. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 133)
[8] Maistre Jehan des Builhons, prisonnier à Chartres des Anglois, grant philosophe et bon astrologien, predist au conte de Salisbury, à Talebot et autres leur infortune devant le siege d'Orleans et après, ce qui advint, dont il fut moult honnoré et le fist delivrer le roy Charles VIIe par le bastard d'Orleans, seigneur de Baugenci et conte de Dunois et le retint de sa pension et maison honnorablement, jaçoit ce que aucuns qui encores sont de la race des Anglois dient le contraire et qu'il mourut en prison. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 168)
[9] et ta postérité, Si elle adhère à ta faute importune, Se sentira de semblable fortune : Car il n'y a que lui, qui sût purger Le trop cruel, et horrible danger De mort seconde : et sans lui n'auront grâce Vos fils vivants, n'aucune humaine race. (R014, 146)
[10] Descendu es des Temples, quant à race : Et puis monté au temple, quant à grâce, Je dis au temple excellent de Minerve. (R014, 293)

Fermer la fenêtre