C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rabatent dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Et nous voulons et mandons a noz amez et feaulz gens de noz comptes a Paris que ce qui nous pourroit appartenir pour la finance des dites dix l. quatre soulz de rente ilz allouent en voz comptes et rabatent de vostre recepte, sans aucun contredit, nonobstant autres dons ou graces que nous et noz predecesseurs ayons faiz aus diz religieux. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 128)
[2] Et par rapportant ces presentes ou vidimus d'icelles pour une foiz faiz soubz seel royal ou autre autentique et quittance suffisant sur ce, allouent es comptes et rabatent de la recepte dudit receveur tout ce qu'il aura paié audit Tel de sesdiz gaiges sanz y faire reffuz ou difficulté. (8205, fol. 44)
[3] et par rapportant vidimus de ces presentes, fait soubz seel royal ou autre autentique, pour une foiz et quittance suffisant sur ce tant seulement, tout ce qui paié lui en aura esté allouent es comptes et rabatent de la recepte dudit receveur ordinaire ou d'autre qui paié l'aura, sanz contredit ou difficulté. (8205, fol. 49v)

Fermer la fenêtre