C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de rabatant dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Si pevent mont Toutes les dames en un mont, Et leur doulceur les y cemont, Car ce qu'avenir veü m'ont En combatant, Se la guerre ne cesse a tant, Leur puet venir en rabatant (On chiet bien de tout son estant), S'il leur chëoit Si mal que leur fait dechëoit Et autres foiz leur meschëoit, Tant pour tant s'il nous eschëoit A seigniourir. (CHART., L. Dames, 1416, 252)
[2] et samblablement en retournant vers le temps passé et en rabatant de l'isneleté selon proporcionalité soudouble, si comme que le ciel fust hier meu plus tart que hui de la moitié de l'isneleté du jour de hui et avant-hier plus tart de la moitié de ceste moitié et ainsi en oultre sans fin. (ORESME, C.M., c.1377, 426)
[3] Et adonques il prist un petit martel en son sein et ramenda le deffaut où elle estoit blesciee et hurtee, et tres convenablement la rappareilla comme se ce fust .I. vaissel d'arain en rabatant les fosses et boces par pluseurs cops de martel. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 60)
[4] Messire Jehan de Bonniface feroit de la teste de sa hache et feroit hault après le visaige dont il veoit le plus nud et descouvert, et messire Jaques, qui fut beaucoup plus hault, rabattoit froidement, de la quehue de sa hache, les coups de son compaignon, et, en rabatant, par deux fois luy fit perdre sa hache de la main dextre; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 99)

Fermer la fenêtre