C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quittances dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Voulons et ordonnons en oultre que, par rapportant quittances des marchans, ouvriers et autres qui aucunes choses livreront ou s'entremetteront des choses dessusdictes, avec certification desdis commis, des IIIJ ou trois d'iceulz, tout ce que ledit Doriac aura paié pour occasion de ce que dit est lui sera alloué en ses comptes par les gens des Comptes dudit segneur, ou ceulz qu'il appartiendra, sans difficulté aucune. (FAUQ., II, 1421-1430, 62)
[2] Et a voulu et consenti ledit de Mailly que, par les dessus nommez greffiers de ce feussent et soient faites quittances, actes et registres pour la seurté et deschargede ceulz qu'il puet touchier. (FAUQ., II, 1421-1430, 281)
[3] En oultre soit interrogué ledit defendeur s'il savoit au temps de la sentence desdis commissaires, au moins ou temps des criées et adjudication dudit decret, que ledit feu me Phelippe eust delaissié ses enfans, et pour quoy ycellui defendeur a tant tardé et attendu de proceder ausdictes criées et decret après la sentence desdis commissaires, et soit interrogué de la distribution des deniers du pris des heritages adjugez par decret et des quittances sur ce faictes, et se le procureur du Roy fu à ce appellé. (FAUQ., III, 1431-1435, 159)
[4] et les autres à ceulx à qui ilz appartenoient, si comme par leurs quittances puet apparoir. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 221)
[5] Et leur doins plain pooir et mandement general et especial de penre, saisir, lever, requerre, demander et de rechevoir les quatre cens livres parisis dessusdites, de quitier, de donner, de penre lettres de quittances et de faire toutes autres choses tant generaus comme especiauls qui poent et doivent appartenir a l'execution de che mien present testament et que je feroie ou faire porroie se jou y estoie presente en me plainne vie et en me bonne santé. (8204, 16)
[6] Item nota que avecques la retenue et les quittances fault mettre qu'on rapporte es comptes des tresoriers les monstres et reveues. livres parisis dessusdites, de quitier, de donner, de penre lettres de quittances et de faire toutes autres choses tant generaus comme especiauls qui poent et doivent appartenir a l'execution de che mien present testament et que je feroie ou faire porroie se jou y estoie presente en me plainne vie et en me bonne santé. (8205, fol. 61)
[7] Nota que es quittances de dons, de tauxacions ou d'autres lettres de finances, fault tousjours mettre la date des lettres et qu'elles se consonnent au contenu d'icelles lettres. (8205, fol. 136v)
[8] Mandons avec ce a noz amez et feaulx gens de noz comptes que tout ce qui aura esté paié par les descharges ou ordonnances de noz dessus nommez generaulx conseillers et de chascun d'eulx ilz allouent es comptes des paieurs, en rapportant les lettres de nosdiz generaulx et les quittances seulement, non obstans quelzconques autres puissances par nous autres foiz donnees a autres personnes queles que elles soient. (8205, fol. 148 v)
[9] Et par rapportant vidimus de ces presentes, fait soubz seel royal, pour une foiz seulement, avec quittances des dessus nommez et de chascun d'eulx affirmatoires desdictes chevauchees seulement, nous voulons tout ce qui a la cause dessusdicte leur aura esté paié estre alloué es comptes et rabatu de la recepte dudit receveur general par nosdictes gens des comptes ; (8205, fol. 148 v)
[10] Par lesquelles rapportant avecques vidimus de cesdictes presentes et les acquictz et quittances a ce pertinens et neccessaires, se le cas le requiert, voulons et mandons ce que paié ainsi auront estre alloué en leurs comptes et rabatuz de leurs receptes par noz amez et feaulx gens de noz comptes, ausquelz par expres deffendons que es comptes d'iceulx receveurs et grenetiers ne passent ou allouent quelque chose par eulx payee autrement que dessus est dit depuis ladicte publicacion. (8205, fol. 164v)

Fermer la fenêtre