C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quinte dans 7FMR 
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[1] la quinte de la mort des bestes mues ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 126)
[2]» Ainsi par le bon enortement de leur vaillant conduiseur Bertran estoient maistres esprouvez de tout ce qu'il convient au mestier d'armes, ainsi que le recite le dit livre, où il est escript que aux bons batailleurs sont neccessaires .VIII. condicions : la premiere, que ilz soient adurcis à souffrir le fais des armes, la seconde, que ilz aient les bras mouvables et abilles pour ferir à destre et à senestre, la tierce, que pou doivent tenir conte de leurs mengiers et non trop eulz charger de viande et de vin, la quarte, que de souefz lis ne leur doit chaloir, la quinte, que point ne doivent redoubter la mort pour la deffense de leur prince, le bien du pais et deffense de la loy, la .VIe., que ilz ne doivent doubter effusion de sang, la .VIIe., plus neccessaire, que ilz doivent estre sages et cautilleux ou mestier d'armes, la .VIIIe., que tant doivent desirer pris d'armes et eschiver honte que pour nulle chose fuir ne doivent, ains estre fermes et arrestés. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 197)
[3]LA QUINTE JOYE (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 33)
[4] La quinte joye de mariage si est quant le bon homme qui est marié, par les grans travaulx et paines qu'il a endurees et portees longuement, est mat et las et est ja sa jeunesse fort resfredie. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 33)
[5] La quinte eut nom dame Gomberde la Faee. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 78)
[6] La quinte euvangille L'autre aprés dist: Qui ne voeult devenir mesel, jamais ne doibt saluer ung ladre a jeuns, ne pissier a jeuns contre le mur ou le ladre a ce jour pissié. (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 123)
[7] La quinte euvangille Quant une femme desire que son mary ne se double, prende son chat et le muce par deux jours soubz ung cuvier sans mengier ne boire, puis lui loie les .IIIJ. pattes ensemble bien ointes de bure, et lui donne pain tempré en son orine, et rien autre chose qu'il mengera par famine; (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 135)
[8] G. C'est le ciel que l'en apelle la quinte essence, qui est plus divine et plus precieuse pour ce qu'elle est plus haut que les elemens. (ORESME, C.M., c.1377, 74)
[9] Apres il met la quinte [raison]. (ORESME, C.M., c.1377, 74)
[10] Apres il met la quinte rayson. (ORESME, C.M., c.1377, 102)

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