C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quilz dans 7FMR 
16 attestations 
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[1] On leur monstre quilz n'aient pas sens de eulx gouverner ne conseillier et que leurs consaulx soit traittrez et mauvais. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 61)
[2] Pense apres la gloire des corps quilz aront apres la resurrection, pense les douaires du corps et de lame, pense apres lestat glorieux et les aureoles des sains martirs, des sains docteurs et des saintes vierges, comment ilz aront speciale ioye que les autres sains naront pas. (CIB., p.1451, 189)
[3] Et pour ce par vne mesmes voulente car ilz sont dune nature, le filz forme et produit vng don au père, voire le don damour, celuy meme que le pere donne au filz, ainsi que entre le pere et le filz y a vng amour qui procede tant du pere que du filz personnelment pour ce quilz se ayment en vne nature, en vne equalite. (CIB., p.1451, 202)
[4] Lymage de creacion est en tous bons et mauuais en tant quilz sont naquis en puissance dentendre et de aymer dieu, et ont les trois puissances deuant dictes, memoire, intelligence et voulente. (CIB., p.1451, 204)
[5] Et pour ce on ne doit iamais faire violence a son ymaginatiue, comme font aucuns qui sefforcent a conceuoir plus quilz ne peuent, ou qui trop se donnent a choses subtilles entendre, ou trop haultes a leur entendement, ou qui veulent fantasier choses qui ne sont pas fantasibles, comme les choses spirituelles. (CIB., p.1451, 213)
[6] Et aussi ceulx qui trop ardanment et sans discrecion se mectent a trop longuement penser a quelque chose, ou par affection desordonne comme sont ceulx qui folement ayment ou charnellement, comme aucunesfois on voit quilz en deuiennent folz et sans raison, aussi ceulx qui se donnent a estude ou a contemplacion et mesmes a indiscrete oroison sans prudence et cuident acoup et tantost y estre parfais et ne procedent pas saigement et atrait en faisant grief a leur ymaginatiue qui se doit conduire tout en paix, car de soy elle na point darrest, telles gens cheent souuent en inconuenient. (CIB., p.1451, 213)
[7] Et a ce doiuent bien prendre garde et bien faire le guet ceulx qui sont donnez et enclins a estude et a contemplacion quilz ne chargent pas trop leur ymaginatiue mais que par bonne circonspection et deliberacion ilz mectent ordre en leur fait et quilz ne se broullent point par confusion de choses impertinentes. (CIB., p.1451, 213)
[8] Et a ce doiuent bien prendre garde et bien faire le guet ceulx qui sont donnez et enclins a estude et a contemplacion quilz ne chargent pas trop leur ymaginatiue mais que par bonne circonspection et deliberacion ilz mectent ordre en leur fait et quilz ne se broullent point par confusion de choses impertinentes. (CIB., p.1451, 213)
[9] Et aussi quilz ne fichent en leur ymaginacion semblance de chose qui ne soit honneste et licite. (CIB., p.1451, 213)
[10] Et sont telz melancolieux souuent degectez de vne meschante tristesse et ont paour sans cause et sont souuent si tristes que se tu leur demandes pour quoy ilz sont tristes et de quoy ilz se deulent, ou de quoy ilz ont paour, ou de quoy ilz ont desplaisance, ilz ne sceuent que respondre et ne sceuent quilz ont. (CIB., p.1451, 219)

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