C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de quictances dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Et comment, dist Gieffroy, voulez vous avoir voz quictances de moy? (ARRAS, c.1392-1393, 295)
[2] Aussi vueil je veoir les quictances de cellui a qui vous paiez les X. s. de rente, que vous dictes que vous paiez pour le pommel de ma tour. (ARRAS, c.1392-1393, 295)
[3] le dit messire Moreau apres ce que aparu lui fut les lettres de vendition et transport de la dite terre et seigneurie de Grainville, et aussi de la quictance des dits IIm livres du dit reste de la dite vendition, laquelle quictance fut passée l'an mil CCCC et XII, le XIIe jour d'avril, à Tolecte, et le paiement avoir esté faict l'an mil CCCC et cinq, comme par icelle quictance apparoit, se desista et departi du tout de la proprieté, possession et saisine des chastel, terre, seigneuries et revenues du dit lieu de Grainville, et aussi quicta bonnement et à tousjours le dit de Rouville, sa dicte femme et tous autres à leur droit de toutes choses generalement quelconques dont il leur eust peu faire action et demande, pour raison du louage de la dicte terre de Grainville que le dit messire Robert de Braquemont avoit tenue à louage du dit feu messire Jehan par certain temps passé, pour ce que il lui est apparu deuement, par comptes et quictances des paiemens et solutions de ce fais tant en Espaigne, à Tollecte que ailleurs, et par ce aussi que les dits sieur de Rouville et sa dite femme quicterent le dit messire Moreau de tout ce que ils pourroient demander au dit messire Moreau pour argent receu en Espaigne ou ailleurs des revenues des tentes et benefices d'Espaiges, de barges, gallées, abillemens de guerre ou autrement eu devant du jour d'uy. (6205, 480)
[4] Et en oultre sera interrogué se ladicte maison est le lieu où ledit Bourgoing et ses predecesseurs chappellains ont acoustumé de prendre lad. rente, et s'il en a par devers lui aucunes quictances. (FAUQ., III, 1431-1435, 163)
[5] Je garderay les deux quictances jusque à vostre venue. (S583, 191)

Fermer la fenêtre